eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UPC kupiło Astera
    Date: Tue, 14 Dec 2010 16:17:03 +0100
    Organization: InterroR Dezign'tegration Labs.
    Lines: 43
    Message-ID: <ie81pg$7il$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idiqfp$5c3$1@news.onet.pl> <idjfmn$k09$1@news.onet.pl>
    <idjl9s$arr$1@news.onet.pl> <idku28$1lv5$1@news2.ipartners.pl>
    <idl0fe$qp8$1@pyro.tvk.wroc.pl> <idl1n2$1npg$1@news2.ipartners.pl>
    <idl2ot$od3$1@news.onet.pl>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <20101208100342.5d07a940@babcia-workstation>
    <ido4do$86m$1@inews.gazeta.pl> <idoena$eld$1@inews.gazeta.pl>
    <idqis4$mn8$1@inews.gazeta.pl> <idql16$sao$1@news.onet.pl>
    <idqq5r$k54$1@inews.gazeta.pl> <idrahq$lt5$2@inews.gazeta.pl>
    <idsusv$2nr$1@inews.gazeta.pl> <ie60dp$dr6$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: office243.omnitec.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292339824 7765 195.177.100.243 (14 Dec 2010 15:17:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 15:17:04 +0000 (UTC)
    X-User: radi242
    In-Reply-To: <ie60dp$dr6$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-GB; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93571
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-12-13 21:41, Artur Maśląg wrote:

    > Nie baw się w taką retorykę, ponieważ nic tego nie wynika. Będąc
    > nowym też możesz sobie zamówić usługi bez SIM.

    Co ma do rzeczy to, ze mozna zamowic uslugi bez SIMa, *drozej* niz z
    karta, kiedy wyraznie widac ze sztandarowa oferta skierowana do
    wiekszosci klientow, czyli lojalnosciowa wiaze sie z dowiazaniem
    komorki i lepsza cene na abonament uwarunkowana przyjeciem tej uslugi?

    Czarno na bialym widac ze mechanizm w ktorym komorka zostala
    subsydiowana kosztem innych uslug i jest dolaczana ponizej faktycznej
    rynkowej wartosci zblizonej uslugi jest zwyklym wciskaniem jej na sile
    i ze uslugodawca dazy do osiagniecia celu ktorym jest kolejna aktywacja
    numeru w sposob agresywny.
    Jest to tym bardziej zrozumiale wobec usilnego dazenia do wykazania
    sie operatora jak najwieksza baza abonentow ze wzgledu na zobowiazania
    wobec upstreamowego operatora infrastrukturalnego oraz przewidywana
    sprzedaza spolki. Przy okazji liczy z pewnoscia na to ze ludzie
    beda wydzwaniali minuty z pakietu ponad limit i dawac dodatkowy
    przychod, co jest tez forma naciagania, bo pojawia sie mechanizm
    generowania wydatkow po stronie klienta.

    To wszystko sie dodatkowo dzieje w sytuacji w ktorej abonenci
    skarza sie na ceny uslug znacznie wyzsze od konkurencji i nie obnizane
    ich od dluzszego czasu. Tymczasem sztucznie dopompowuje sie portfolio
    uslugami - ktorych abonent tak naprawde wcale nie oczekuje - aby moc
    takze uzasadnic utrzymywany wysoki poziom cenowy.

    Zatem dowodow na fakt iz jest to wciskanie produktu na sile jest
    conajmniej pare. Jesli udajesz ze tego nie rozumiesz, to widze
    ze tego nie zmienie i dalsza dyskusja jest pozbawiona sensu.
    Natomiast mogbys sie zastanowic ze dwa razy zanim wlaczysz sie do
    dyskusji probujac zanegowac cos ot tak dla zasady i glownie potrafiac
    krecic glowa na "nie".




    --

    memento lorem ipsum

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: