eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipUPC kupiło AsteraRe: UPC kupiło Astera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: UPC kupiło Astera
    Date: Mon, 13 Dec 2010 21:54:43 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 54
    Message-ID: <ie616j$fh1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <idiqfp$5c3$1@news.onet.pl> <idjfmn$k09$1@news.onet.pl>
    <idjl9s$arr$1@news.onet.pl> <idku28$1lv5$1@news2.ipartners.pl>
    <idl0fe$qp8$1@pyro.tvk.wroc.pl> <idl1n2$1npg$1@news2.ipartners.pl>
    <idl2ot$od3$1@news.onet.pl>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <s...@t...dom.local>
    <s...@l...freebsd.lublin.pl>
    <20101208100342.5d07a940@babcia-workstation>
    <ido4do$86m$1@inews.gazeta.pl> <idoena$eld$1@inews.gazeta.pl>
    <idqis4$mn8$1@inews.gazeta.pl> <idql16$sao$1@news.onet.pl>
    <20101209153553.74d492ef@babcia-workstation>
    <idrahn$lt5$1@inews.gazeta.pl>
    <20101209214132.4980b8d4@babcia-workstation>
    NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1292273683 15905 82.210.140.98 (13 Dec 2010 20:54:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Dec 2010 20:54:43 +0000 (UTC)
    X-User: futrzak1966
    In-Reply-To: <20101209214132.4980b8d4@babcia-workstation>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93561
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-12-09 21:41, Maciek Babcia Dobosz pisze:
    (...)
    > Pocieszę Cię - jak byłem raz chory i padło łącze to natychmiast
    > odebrali. :-P

    To jest chyba niemożliwe :)

    > Nie mam pojęcia. Mi zawsze zalecają reset modemu mówiąc że nie był
    > resetowany np. 3 miesiące. Tyle że jak zanika net to jest to jedna z
    > pierwszych czynności po mojej stronie. Potem mi się zwyczajnie już nie
    > chce wchodzić na antresolę gdzie ten modem stoi.

    No ba - mi nawet kiedyś powiedzieli, że mam niezabezpieczony komputer,
    ponieważ mam otwarte porty ... ... .. .... .... .. .. :)
    Jak spytałem konsultanta o revdns i porty kolejnych usług to przeprosił
    i zaczął się konsultować :)

    >> Mało tego, bywają okresy, kiedy regularnie net zanika na jakiś czas
    >> (niezbyt długi) po czym wszystko wraca do normy bez kontaktu z
    >> konsultantem. Trwają jakieś prace - dodatkowo ichni telefon też
    >> jest wtedy zazwyczaj nieczynny i jeśli dzwonię to z komórki.
    >
    > A u mnie zanika tylko net. Zanik sygnału TV kojarzę dwa-trzy razy przez
    > parę lat.

    Z tv problemów zasadniczo nie miałem (ze trzy wymiany dekoderów HD?),
    ale mnie zjeżyli błędami kompresji i przesyłania sygnału. Nie po to
    płaciłem xxx, by oglądać zielone fragmenty ekranu, bądź informację,
    że karta jest zła :)

    > Co ciekawe mimo stałego IP chcą by tak ustawić urządzenie by
    > pobierało parametry sieci dynamicznie z ich DHCP.

    Bezpieczniejsze - jak coś im się zwali (co miało miejsce wiele razy),
    to się jakoś dobijesz, a rodzina wyjdzie na zewnątrz - jak ustawisz
    sztywno, to kaszana.

    >> A na podstawie czego twierdzisz, że takie postępowanie skraca czas
    >> oczekiwania na reakcję konsultanta?
    >
    > Na podstawie tego że tak robię zirytowany kwadransem czy dwoma
    > oczekiwania i wysłuchiwania muzyczki/reklam/"wszystkie linie są
    > zajęte" czy jaki tam komunikat aktualnie mają. Spróbuj kiedyś się
    > rozłączyć i wybrać ponownie numer wybierając chęć skorzystania z
    > promocji. Odbiorą prawie natychmiast.

    W przeciągu ostatnich kilku dni odpowiadali poniżej 10 minut.
    Problem w tym, że ich super odpowiedzi i super oferty zaowocowały
    kolejną reklamacją i wygląda na to, że wymówieniem wszystkiego.
    Zupełnie nie wiem, jakim oni się kluczem ostatnio posługują w
    zakresie kontaktów z klientami.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: