  • 21. Data: 2012-01-13 22:35:45
    Temat: Re: UOKIK jebnął .. najwyższy czas aby jeb..ł Rafał
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > A za co?

    Za jajco! Troll Roman dawno nie plonkował, trzeba nadrobić!

  • 22. Data: 2012-01-13 22:36:57
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Mnie (osobiście) oskubały "chujki" z PZU, a nie z Warty. Zresztą jak w
    > materiale napisano - Warta dostała za stare grzechy i się odwołała.

    A mi w PZU z wyceny na 1000 zł zrobiły się finalnie 3000 zł. :>

  • 23. Data: 2012-01-13 22:37:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ja np w życiu już w prywatnym aucie nie pozwolę sobie na likwidację szkody
    > gotówkową.

    A co to ma do rzeczy?
    Nie poszedłeś do sądu, to sfrajerzyłeś - to jedyny powód że Cię orżnęli.
    Na takich właśnie bazują.

    > Ubezpieczyciel fiknie - bez "dyskusji, odwołań, próśb" walę do sądu. To
    > jedyna metoda na tych złodziei.

    Dokładnie.
    I forma rozliczenia nie ma tu nic do rzeczy.

  • 24. Data: 2012-01-13 22:46:33
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 10:30 PM, vvvvvv wrote:
    > Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <u...@m...pl> napisał w
    > wiadomości news:jeprae$6af$1@node2.news.atman.pl...

    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > a warte belgowie chcieli opchnac... ciekawe ile im to wartosc obnizy
    > (5mpln + reputacja)

    Polski rynek ubezpieczeń jest bardzo atrakcyjny. Stawki OC będą szły w
    górę. Czarnecki sprzedał TU Europa za ca 1 mld 900 mln PLN. Kupili
    Niemcy na spółę z Japońcami (Talanx International i Meiji Yasuda Life).
    Fakt: TU Europa w życiówce jest bardzo mocna.

    Ci sami chodzą teraz podobno wokół Warty. IMO TU Europa miała
    mniejszą wartość niż TU Warta. No to strzelam: Wartość TU Warta
    niech będzie 3 mld. Nie chce mi się googlać.

    To jaki wpływ na cenę TU Warta ma taka kara 5 mln? Najwyżej 5 mln.
    Ani grosza więcej. TU Warta obecnie nie przynosi zysków, ale ma marke
    i duży potencjał wzrostu. Pożyjemy zobaczymy.

  • 25. Data: 2012-01-13 22:50:21
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 10:32 PM, vvvvvv wrote:
    > Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > bez gwiazdy nie ma jazdy :)
    jazdę to ja z nimi miałem.

  • 26. Data: 2012-01-13 23:01:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, to <t...@i...pl> wrote:

    > A mi w PZU z wyceny na 1000 zł zrobiły się finalnie 3000 zł. :>

    U mnie w Warcie zrobilo sie z 2400 na koniec 6800 i juz nie chcialo mi
    sie sadzic z burakami bo po drugim odwolaniu zrobili calke. Moto
    zrobilem w garazu a za reszte pojechalem na wakacje :-)

    Dla swietojebliwych co uwazaja, ze orznalem ubezpieczyciela - zostala mi
    wgieta rama.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-01-14 00:02:08
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-13, m...@i...pl <m...@i...pl> wrote:

    > Wniosek jest jeden. Jeśli prowadzisz firmę, to banki
    > tylko internetowe są do dupy. Musisz mieć opiekuna.
    > I jeśli jest on z głową, to jest OK. Jeśli pokurwiony,
    > to każdy bank będzie do dupy.

    To chyba mocno zależy jakich usług od banku potrzebujesz/oczekujesz.
    Różne firmy - różne potrzeby.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 28. Data: 2012-01-14 00:13:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > U mnie w Warcie zrobilo sie z 2400 na koniec 6800 i juz nie chcialo mi
    > sie sadzic z burakami bo po drugim odwolaniu zrobili calke. Moto
    > zrobilem w garazu a za reszte pojechalem na wakacje :-)

    Moja szkoda była tak gigantyczna, że trzeba było komuś pokazać, żeby
    zauważył + dodatkowo musiał się niemal położyć na ziemi.

  • 29. Data: 2012-01-14 00:18:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, to <t...@i...pl> wrote:

    > Moja szkoda była tak gigantyczna, że trzeba było komuś pokazać, żeby
    > zauważył + dodatkowo musiał się niemal położyć na ziemi.

    U mnie idiota rzeczoznawca chcial zeby polozyc motocykl na boku bo nie
    wierzy zeby sie rama mogla wgiac no bo jak? Nic tam, ze owiewka w tym
    miejscu wyszlifowana od asfaltu... No ale czego chciec od RZECZOznawcy
    ktory w motocyklu ma oslone kolumny kierowniczej...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 30. Data: 2012-01-14 00:23:46
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie

    i co z tego
    mi zaproponowali za obryske 600zl?
    w serwisie ASO i innych mowia ok 2000
    u wojka Genia zrobie to za 1.400

    i co ja mam z tym zrobic?

    isc do serwisu zrobic, a jak nie wyplaca doplacic ze swoich
    cala polska firmy maja wyniki bo nie maja honoru i okradaja na
    ubezpieczeniach

    skoro ub. maja sens taki ze ubezpieczymy twoje oc, ale pamietaj ze
    poszkodowany
    bedzie uwalony to jaki to ma sens?