  • 11. Data: 2012-01-13 21:13:38
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 13 Jan 2012 19:53:00 +0100, "m...@i...pl"
    <m...@i...pl> wrote:

    >Ja bym jeszcze dojebał Mercedes Benz Leasing, bo gdyby z OWL wywalić
    >klauzule zakazane, to z 5 stron zrobiła by się jedna.

    Nie tylko MBL, wszyscy leasingodawcy mają nieźle nakombinowane w
    umowach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-01-13 21:39:24
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 09:04 PM, AZ wrote:
    (ciach)
    > ... nie oszukuja bo przeciez posluguja sie
    > oprogramowaniem

    Kiedyś na szybko policzyłem jakie odsetki od limitu
    w rachunku bieżącym liczy mi Raiffeisen. Okazało się,
    że jakieś kosmiczne. No to ja z ryjem do banku.
    Przyjęli reklamacje, po tygodniu zadzwonili, podziękowali,
    że znalazłem mega błąd w oprogramowaniu i nienależne odsetki
    oddali. A po paru miesiącach przeczytałem o karze UOKiKu
    dla Raiffeisen'a za oszukiwanie klientów. Życie.

    Wniosek? Aż takich błędów oprogramowanie nie ma.

  • 13. Data: 2012-01-13 21:47:57
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 09:13 PM, jerzu wrote:

    > Nie tylko MBL, wszyscy leasingodawcy mają nieźle nakombinowane w
    > umowach.

    Miałem/mam: Raiffeisen, EFL, Masterlease, Pekaoleasing
    VB Leasing i MB Leasing.

    I na serio! Uwierz mi, że tak jak jest pokurwiony MBLeasing,
    to brak słów. Tak ogólnie, to MB w Polsce myśli, że są jeszcze
    lata siedemdziesiąte. Oni się w tamtych czasach zatrzymali.

  • 14. Data: 2012-01-13 21:51:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

> [...]
    > znalazłem mega błąd w oprogramowaniu i nienależne odsetki oddali. A po
    > paru miesiącach przeczytałem o karze UOKiKu dla Raiffeisen'a za

    Ja się właśnie stamtąd wynoszę z kontem, bo mają dziwny zwyczaj
    zmieniania nazw pakietów co jakieś pół roku i oczywiście wtedy by default
    przypisują klienta do jakiegoś droższego (lub takiego samego, ale z
    multum niepotrzebnych opcji, podczas gdy równoważny staremu jest teraz
    tańszy i nazywa się inaczej). I tak kilka razy z rzędu. Niby kwoty
    niewielkie, niby wszystko zgodnie z prawem (zawsze wysyłają n stron
    umowy, można się skontaktować z doradcą i bóg wie jeszcze kim), ale dla
    mnie to naciągactwo, czego nie lubię. :>

  • 15. Data: 2012-01-13 22:02:27
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 09:51 PM, to wrote:
> [...]
    > umowy, można się skontaktować z doradcą i bóg wie jeszcze kim), ale dla
    > mnie to naciągactwo, czego nie lubię. :>

    Dla mnie ten rajfajzen to jakaś tam część obrotów.
    Pojeździłem w sumie po kilku bankach. Jeśli bank ma
    bardzo korporacyjne podejście: gadasz tylko z infolinią,
    nie gadasz 2 razy z tą samą osobą, to kupa. Bez względu
    jaki to bank. Jeśli trafisz na Bank, gdzie masz przypisanego
    do siebie opiekuna i jest to ktoś normalny, kto przykłada
    się do swojej roboty, a nie traktuje Cie jak gówno, to jest
    OK. Do teraz to tafiłem na fajnych ludzi w PeKaO S.A.
    oraz Nordea. mBank, Inteligo - gadasz z infolinią.
    ING i BZ WBK? Są jebnięci jeśli chodzi o opłaty.
    PKO BP? Korpo i dopiero się od niedawna otwierają
    na klienta. raifajzen? pokurwieni.

    Co do pekao s.a. to na serio jestem zadowolony.
    Poza tym jako członek Unicredito mają fajne wyniki,
    50 mld. depozytów. A luigi lovalio jako prezes
    po bieleckim daje rade.

    Wniosek jest jeden. Jeśli prowadzisz firmę, to banki
    tylko internetowe są do dupy. Musisz mieć opiekuna.
    I jeśli jest on z głową, to jest OK. Jeśli pokurwiony,
    to każdy bank będzie do dupy.

  • 16. Data: 2012-01-13 22:20:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > a dokładnie z 5 baniek ;)
    >
    > Grubszego strzała dostali złodzieje z Warty ;)

    Taaa, dostali - czytasz czasem co linkujesz?

    > http://www.tvn24.pl/0,1731351,0,1,prawie-5-mln-kar-z
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie
    > kilkukrotnie oberwały w końcu :)

    Mnie (osobiście) oskubały "chujki" z PZU, a nie z Warty. Zresztą jak w
    materiale napisano - Warta dostała za stare grzechy i się odwołała.

    Poczekaj trochę...

  • 17. Data: 2012-01-13 22:25:13
    Temat: Re: UOKIK jebnął .. najwyższy czas aby jeb..ł Rafał
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > *PLONK!* warning!

    A za co?

    --
    Paweł

  • 18. Data: 2012-01-13 22:28:04
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 10:20 PM, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    >
    > Mnie (osobiście) oskubały "chujki" z PZU, a nie z Warty. Zresztą jak w
    > materiale napisano - Warta dostała za stare grzechy i się odwołała.

    Życie jest tak skonstruowane, że jak człowiek sam o siebie nie zadba,
    to nikt o niego nie zadba. I jak się tylko kogoś da wychujać, to się
    go wychuja. I Chuj!

  • 19. Data: 2012-01-13 22:30:37
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie

    a warte belgowie chcieli opchnac... ciekawe ile im to wartosc obnizy (5mpln
    + reputacja)

  • 20. Data: 2012-01-13 22:32:13
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to brak słów. Tak ogólnie, to MB w Polsce myśli, że są jeszcze
    > lata siedemdziesiąte. Oni się w tamtych czasach zatrzymali.

    bez gwiazdy nie ma jazdy :)