  • 1. Data: 2012-01-13 18:56:55
    Temat: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    a dokładnie z 5 baniek ;)

    Grubszego strzała dostali złodzieje z Warty ;)

    http://www.tvn24.pl/0,1731351,0,1,prawie-5-mln-kar-z
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie
    kilkukrotnie oberwały w końcu :)

  • 2. Data: 2012-01-13 19:06:53
    Temat: Odp: UOKIK jebnął .. najwyższy czas aby jeb..ł Rafał
    Od: "Laikik" <k...@e...pl>

    Najwyższy czas, aby jeb..ł ""Rafał \"SP\" Gil"" i wylądował tam
    gdzie jego miejsce czyli razem z obszczymurkami.

  • 3. Data: 2012-01-13 19:14:28
    Temat: Re: Odp: UOKIK jebnął .. najwyższy czas aby jeb..ł Rafał
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Laikik,

    Friday, January 13, 2012, 7:06:53 PM, you wrote:

    > Najwyższy czas, aby jeb..ł ""Rafał \"SP\" Gil"" i wylądował tam
    > gdzie jego miejsce czyli razem z obszczymurkami.

    *PLONK!* warning!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 4. Data: 2012-01-13 19:27:20
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 13 Jan 2012 18:56:55 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie

    Tylko jak rozumiem pieniądze dostanie skarb państwa, a nie poszkodowani.
    Marna to pociecha - co więcej, może się okazać że opłaca się im zapłącić to
    5mln i dalej robić po staremu.

  • 5. Data: 2012-01-13 19:44:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-13 19:27, Tomasz Pyra pisze:

    > Tylko jak rozumiem pieniądze dostanie skarb państwa, a nie poszkodowani.
    > Marna to pociecha - co więcej, może się okazać że opłaca się im zapłącić to
    > 5mln i dalej robić po staremu.

    Z jednej strony tak ... ale liczy się też, że świadomość wzrasta.

    Ja np w życiu już w prywatnym aucie nie pozwolę sobie na
    likwidację szkody gotówkową.

    2 - jeśli tumany wymyślą sobie "szkodę całkowitą" to nie dam
    sobie wcisnąć "kasa + wrak" ... sorry , przed powstaniem szkody
    nie miałem sytuacji, że miałem wrak i wór kasy - miałem
    pełnosprawny pojazd. Dla mnie na dzień dzisiejszy jedyna forma
    rozmowy z ubezpieczycielem to ASO na faktury, jeśli szkoda
    całkowita - to wypłata równowartości pojazdu sprzed powstania
    szkody.

    Ubezpieczyciel fiknie - bez "dyskusji, odwołań, próśb" walę do
    sądu. To jedyna metoda na tych złodziei.

    Kara uokiku ma fajną rzecz w sobie - nagłośni się temat, że
    oficjalnie potwierdzono złodziejstwo, i może więcej osób
    "zatrudni" profesjonalistów od wybijania złodziejstwa ze łba
    ubezpieczalniom.

    Niech świadomość rośnie ! :)

  • 6. Data: 2012-01-13 19:53:00
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/13/2012 06:56 PM, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie

    Ja bym jeszcze dojebał Mercedes Benz Leasing, bo gdyby z OWL wywalić
    klauzule zakazane, to z 5 stron zrobiła by się jedna.

  • 7. Data: 2012-01-13 20:12:04
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał(-a):

> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie

    Ciekawe kiedy ubezpieczyciele jebną klientów i zaczną brać składki tak,
    żeby z OC komunikacyjnego wychodzić chociaż na 0 (zero)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2012-01-13 20:31:35
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Z jednej strony tak ... ale liczy się też, że świadomość wzrasta.

    A wraz z nią wzrosną składki ubezpieczeniowe.

  • 9. Data: 2012-01-13 21:04:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:
> [...]
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie

    Byl tu taki jeden co twierdzil, ze ubezpieczyciele to najuczciwsze firmy
    na swiecie i napewno nie oszukuja bo przeciez posluguja sie
    oprogramowaniem jakichs prywatnych firm.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-01-13 21:12:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    <u...@m...pl> wrote:

    >Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie
    >kilkukrotnie oberwały w końcu :)

    Teraz będą musieli okradać jeszcze bardziej, w końcu muszą zapłacić
    karę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280