  • 31. Data: 2012-01-14 00:29:40
    Temat: Re: UOKIK jebnął złodziejom z bańki ...
    Od: scobowski <s...@a...tlen.pl>

    > a dokładnie z 5 baniek ;)
    >
    > Grubszego strzała dostali złodzieje z Warty ;)
    >
    > http://www.tvn24.pl/0,1731351,0,1,prawie-5-mln-kar-z
    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html

    > Nie ukrywam, że cieszę się iż hujki z Warty, które okradły mnie
    > kilkukrotnie oberwały w końcu :)
    przez CeHa..

  • 32. Data: 2012-01-14 00:33:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-13, Kris_Poland <n...@w...pl> wrote:

    > i co z tego
    > mi zaproponowali za obryske 600zl?
    > w serwisie ASO i innych mowia ok 2000
    > u wojka Genia zrobie to za 1.400
    >
    > i co ja mam z tym zrobic?

    Bo zamiast poczytac to wolisz wypisywac bzdury i jarac sie
    wideorejestratorem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 33. Data: 2012-01-14 01:22:58
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-14 00:29, scobowski pisze:

    a-zanizanie-odszkodowan-oc,wiadomosc.html
    > przez CeHa..

    Specjalnie dla ciebie CHUJKI.

    Wiesz ... ja z marketingu jestem średniak, ale skoro klient
    próbuje sobie wydłużyć nawet na piśmie : KLIENT NASZ PAN!

  • 34. Data: 2012-01-14 01:23:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-14 00:33, AZ pisze:

    > Bo zamiast poczytac to wolisz wypisywac bzdury i jarac sie
    > wideorejestratorem.

    Odpowiedź prawidłowa: Masz zrobić to co masz we krwi:
    przyzłodzieić. Wziąć 1400.

    I tak patologia patologię będzie patologią poganiać.

  • 35. Data: 2012-01-14 01:32:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Odpowiedź prawidłowa: Masz zrobić to co masz we krwi:
    > przyzłodzieić. Wziąć 1400.
    >
    > I tak patologia patologię będzie patologią poganiać.

    Zle odczytales. Kolega Kris woli wrzucac filmiki z wideorejestratora na
    ktorym np. nie zauwaza fabrycznych swiatel stop czy inne zamiast
    poczytac o tym z czym ma problem. Jestem przeciw patologi i dymac sie
    przez ubezpieczycieli nie daje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 36. Data: 2012-01-14 01:34:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-01-14 01:32, AZ pisze:

> [...]
    > ktorym np. nie zauwaza fabrycznych swiatel stop czy inne zamiast
    > poczytac o tym z czym ma problem. Jestem przeciw patologi i dymac sie

    Ty również ;) Odpowiadałem jemu, jako, że wyjąłeś mi go z KFa ;)
    A co do zasady się z Tobą zgadzam. To Krzysiu pewnie potrafi
    robić ;)

  • 37. Data: 2012-01-14 01:39:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-14, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    > Ty również ;) Odpowiadałem jemu, jako, że wyjąłeś mi go z KFa ;)
    > A co do zasady się z Tobą zgadzam. To Krzysiu pewnie potrafi
    > robić ;)

    To teraz wszystko jasne. Z nimi trzeba twardo i nie bac sie im czegos
    napisac/powiedziec, bo jak widza, ze jestes ciepla klucha to jestes
    spalony i prawdopodobnie zostaje jedynie sad. A taktyke maja taka,
    ze do poczatkowego ochlapu dorzucaja drugi ochlap i patrza na Twoja rekacje,
    jak tylko troche okazesz, ze jestes zadowolony to tez game over ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2012-01-14 08:58:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:

    >Z nimi trzeba twardo i nie bac sie im czegos
    > napisac/powiedziec, bo jak widza, ze jestes ciepla klucha to jestes
    > spalony

    Nie zawsze to działa.
    Na niektórych nie działa ani odwołanie, ani propozycja sensownej ugody,
    kompletnie nic.

> [...]
    > rekacje,
    > jak tylko troche okazesz, ze jestes zadowolony to tez game over ;-)

    Mi do ochłapu PTU nie dorzuciło NIC, mimo chyba 5 odwołań, w tym od
    prawnika.
    No to w sądzie musieli dorzucić jeszcze prawie 2 razy tyle, licząc odsetki,
    koszty sądowe i koszty zastępstwa procesowego.

  • 39. Data: 2012-01-14 09:55:04
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/14/2012 12:02 AM, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > To chyba mocno zależy jakich usług od banku potrzebujesz/oczekujesz.
    > Różne firmy - różne potrzeby.
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    dla fizoli (w żargonie bankowców osoby fizyczne) oferta jest większa.

  • 40. Data: 2012-01-14 11:06:35
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 13 Sty, 19:44, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > nie miałem sytuacji, że miałem wrak i wór kasy - miałem
    > pełnosprawny pojazd. Dla mnie na dzień dzisiejszy jedyna forma
    > rozmowy z ubezpieczycielem to ASO na faktury, jeśli szkoda
    > całkowita - to wypłata równowartości pojazdu sprzed powstania
    > szkody.
    >
    > Ubezpieczyciel fiknie - bez "dyskusji, odwołań, próśb" walę do
    > sądu. To jedyna metoda na tych złodziei.
    >
    > Kara uokiku ma fajną rzecz w sobie - nagłośni się temat, że
    > oficjalnie potwierdzono złodziejstwo, i może więcej osób
    > "zatrudni" profesjonalistów od wybijania złodziejstwa ze łba

    No wlasnie. To ja w kwestii formalnej. Na "piknikach" organizowanych
    przez dierów jak moge to podpytuje jak im sie uklada wspolpraca z TU.
    I co z tego wynika:
    -maja zazwyczaj pare/kilka osob ktore "sie morduja" z TU.
    Papierkologie, ponaglenia, monity, pilnowanie czy dostaja tyle ile
    powinni.
    -od wyjazdu zadowolonego i popodpisywanego na papierach klienta do
    wyplaty pelnej kwoty dla ASO schodzi jakies 1-2-4 miesiace w
    zaleznosci od opornosci.
    -Informacja otrzymana polgebkiem (a wiec o wartosci plotki) - trzeba
    pilnowac sie bo wyslana wycena naprawy wraca jako zaakceptowana ale z
    kwota nizsza :) ale to pewnie zalezy od kombinatorstwa indywidualnego
    likwidatora a nie polityki danego TU.

    Jaki wniosek?
    Ano taki ze ceny napraw w ASO zawieraja takze koszt tego "palkowania"
    sie z TU.