  • 111. Data: 2016-08-10 23:58:00
    Temat: Re: UKE odpowiada na oytsnia dot. rej. sim
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]

    > twierdzisz, że tak łatwo ustalić, który numer jest mój na podstawie
    > rejestracji?
    >
    > Za to przy pomocy Google spokojnie ustalisz sobie mój numer przy
    > odrobinie inwencji i jakoś mi to nie przeszkadza. Nawet spamu zbyt wiele
    > nie przychodzi, bo jak zaczyna przychodzić, to podejmuję prawem
    > przewidziane środki i szybciutko autorowi się odniechciewa.
    >
    > Jeszcze raz podkreślam, że rejestracja kart jest bardzo dobrym
    > posunięciem. Normalnym ludziom to nie przeszkadza, a znacznie oszczędzi
    > czas i środki służbom w trakcie potrzeby.

    tylko cały czas nie potrafisz wskazać po co jest ta rejestracja.
    Jak ktoś chce to zarejstrować mógł do tej pory.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 112. Data: 2016-08-11 00:15:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-08-16 o 23:58, masti pisze:

    > tylko cały czas nie potrafisz wskazać po co jest ta rejestracja.
    > Jak ktoś chce to zarejstrować mógł do tej pory.

    Po to, by musiał.

  • 113. Data: 2016-08-11 00:23:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Po to, by musiał.

    bardzo merytoryczne uzasadnienie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 114. Data: 2016-08-11 01:23:54
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-08-16 o 00:23, masti pisze:

    > bardzo merytoryczne uzasadnienie.

    Nie chcę być nieuprzejmy, tym nie mniej sprecyzuj czego oczekujesz.
    Rozumiem, że jak ktoś chciał, to mógł. Rzecz w tym, by musiał. Bo część
    ludzi nie rejestrowała nie z tego powodu, że zamierzali bawić się w
    terroryzm, tylko z tego powodu, że nie musiał. Teraz, jak się szybko
    odfiltruje te normalne, to łatwo będzie ukierunkować zainteresowanie na
    tych pokombinowanych.

  • 115. Data: 2016-08-11 08:56:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    > terroryzm, tylko z tego powodu, że nie musiał. Teraz, jak się szybko
    > odfiltruje te normalne, to łatwo będzie ukierunkować zainteresowanie na

    Ale jak filtrować? To te bazy będzie miała policja, a nie operatorzy?

    Zresztą dyskusja tutaj jest niemożliwa. Robert, jako policjant, nie
    zrozumie, że dla ludzi ważna jest też wolność i prywatność. I o ile
    zupełnie zrozumiałe jest, że każdy policjant będzie optował za większą
    inwigilacją, i na przykład będzie się cieszył, mając bazę odcisków
    palców, tęczówek, billingów, czy czatu z messendżera, bo to po prostu
    ułatwi mu jego codzienną pracę, to już zadaniem rządzących jest
    trzymanie takich służb i ich popędów w ryzach Jak widać nie zawsze się
    to udaje.

    --
    Liwiusz

  • 116. Data: 2016-08-11 11:01:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

    > A ja bym chciał normalnie kupować i sprzedawać towary i usługi.

    A jak będziesz w szpitalu czekał na operację, to chciałbyś normalnie
    czekać, aż cię pokroją, czy chciałbyś raczej żeby szpital był akurat
    ewakuowany, bo jakiś debil postanowił zadzwonić z informacją, że jest bomba?
    ---
    Przestań pieprzyć

  • 117. Data: 2016-08-11 11:05:07
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

> [...]

    terroryzm, tylko z tego powodu, że nie musiał. Teraz, jak się szybko
    odfiltruje te normalne, to łatwo będzie ukierunkować zainteresowanie na
    Myślę, że powinieneś się leczyć

  • 118. Data: 2016-08-11 11:59:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie chcę być nieuprzejmy, tym nie mniej sprecyzuj czego oczekujesz.

    sprecyzowałem, tylko unikasz odpowiedzi.
    jakie są zalety przymusowej rejestracji kart.
    pomijając, ze jak widzę chętnie robisz wszystko co sobie rząd zażyczy
    choćby było najgłupsze

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 119. Data: 2016-08-11 15:40:28
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-08-09 o 15:24, masti pisze:

    > i na pewno unikniesz ewakuacji dlatego, że nawalony imprezowicz
    > zadzwonił z własnego stacjonarnego.

    Już ustaliliśmy, że obowiązkowa rejestracja nie pomoże na debili
    patentowanych, którzy dzwonią z własnego telefonu abonamentowego,
    domowego itp. Ale pomoże na tych debili, którym się wydaje że są cwani,
    bo dzwonią z niezarejestrowanego prepaida, więc będą nieuchwytni.
    Jeżeli zmniejszy się o 50% liczba ewakuacji szpitali, to warto.

  • 120. Data: 2016-08-11 15:54:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Aug 2016 08:56:30 +0200, Liwiusz napisał(a):
> [...]
    > inwigilacją, i na przykład będzie się cieszył, mając bazę odcisków
    > palców, tęczówek, billingów, czy czatu z messendżera, bo to po prostu

    No wiesz, jakby czlowiek niczego zlego nie robil, to by sie nie musial
    bac, ze policja ma jego odciski palcow :-)

    > to już zadaniem rządzących jest
    > trzymanie takich służb i ich popędów w ryzach

    rzadzacych powiadasz ... rzadzacy to tak z dwoch stron naciski maja.

    O taki ostatni przyklad - ZUS szuka chorych na wczasach
    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/pracownicy-zus-mog%C4%85-%C5%9Bledzi%C4%87-t
    woj%C4%85-aktywno%C5%9B%C4%87-w-sieci-szukaj%C4%85-z
    dj%C4%99%C4%87-z-wakacyjnych-wyjazd%C3%B3w/ar-BBvumJ

    Problem sie robi, jak rzadzacy zaczynaja sprawdzac kto na nich nie
    glosowal, kto sie przeciw nim wypowiada, kto ich afery ujawnia itd.

    J.