-
41. Data: 2014-01-18 17:55:57
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: tá´Ź
Budzik wrote:
>> Co tu w sumie testować. Hamując silnikiem można zablokować koła na
>> lodzie i w zależności od rodzaju napędu auto albo pojedzie prosto
>> zamiast skręcić albo wykręci na zakręcie małego bączka.
>
> I na tym samym LODZIE ABS zatrzyma ci samochód? Ciekawe, panie,
> ciekawe...
Gdzie to wyczytałeś?
--
ss??q s? ??u??ou??
-
42. Data: 2014-01-18 17:56:23
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: tá´Ź
masti wrote:
> co miałeś z fizyki? Chyba pałę.
A Ciebie tak chyba w ogóle nie było.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
43. Data: 2014-01-18 17:56:54
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: tá´Ź
masti wrote:
> i dobrze. ma boleć. Zostały Ci tylko nieudolne próby obrażania. I to na
> poziomie przedszkola.
Na razie to Ty próbujesz obrażać i nie piszesz nic na temat. Idź już
sobie stąd, nikt Cię w tym wątku nie chce czytać.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
44. Data: 2014-01-18 17:58:14
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: tá´Ź
Budzik wrote:
> Wpadłes kiedys w poślizg hamując silnikiem?
Tak.
>> JADĄC SAMOCHODEM Z ABS PO ŚLISKIM NIE NALEŻY HAMOWAĆ SILNIKIEM TYLKO
>> HAMULCAMI.
>>
> A nie, przepraszam, skoro to wykrzyczałes, to w takim razie to msui byc
> prawda....
Bo jest. Podaj JEDEN powód, dla którego lepiej na lodzie hamować czymś,
co działa w większości aut na jedną oś i co wyłącza Ci defacto ABS i ESP.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
45. Data: 2014-01-18 17:59:35
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: tá´Ź
AZ wrote:
>> A co konkretnie Cię w tym zastanawia? Na lodzie często hamowanie
>> silnikiem wystarczy do zablokowania kół, szczególnie w silnikach o
>> małej bezwładności.
>>
> Jak maja zablokowac sie kola skoro sa pedzone silnikiem!
W końcu się zablokują, jak silnik stanie. A wcześniej będą miały inną
prędkość niż wynika z prędkości auta. ABS nie tyle zapobiega blokowaniu
kół, co dostosowuje ich prędkość do prędkości auta i nie dopuszcza do
poślizgu.
--
ss??q s? ??u??ou??
-
46. Data: 2014-01-18 18:06:21
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: Artur Miller <n...@m...com>
On Sat, 2014-01-18 at 15:17 +0000, t? wrote:
> ToMasz wrote:
>
> > ja myślę że wszystko zrozumiał, tylko jak usłyszał takie nowości, to
> > spadł ze stołka. mnie też zastanawia jak to się dzieje, że (wg Ciebie)
> > podczas hamowania silnikiem można doprowadzić do zablokowania kół?
>
> A co konkretnie Cię w tym zastanawia? Na lodzie często hamowanie
> silnikiem wystarczy do zablokowania kół, szczególnie w silnikach o małej
> bezwładności.
>
może zacznijcie odróżniać utratę przyczepności od zablokowania kół?
@
-
47. Data: 2014-01-18 18:07:12
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-01-18, t? <t?> wrote:
>> Jak maja zablokowac sie kola skoro sa pedzone silnikiem!
>
> W końcu się zablokują, jak silnik stanie. A wcześniej będą miały inną
> prędkość niż wynika z prędkości auta. ABS nie tyle zapobiega blokowaniu
> kół, co dostosowuje ich prędkość do prędkości auta i nie dopuszcza do
> poślizgu.
>
A czemu ma silnik stanac? Bo czegos tutaj nie rozumiem? Faktycznie ABS
nie zapobiega blokowaniu kol dlatego nazywa sie Anti-lock Braking System.
Oczywiscie tu caly czas jest mowa o hamowaniu zdjeciem nogi z gazu i
ewentualna dalsza redukcja biegow a nie ostrym zbiciem na 2 bieg przy
60 km/h i strzal ze sprzegla...
--
Artur
ZZR 1200
-
48. Data: 2014-01-18 18:12:49
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: Shrek <...@w...pl>
On 2014-01-18 15:06, ToMasz wrote:
>> Czego nie zrozumiałeś, ginekomasti?
>>
> ja myślę że wszystko zrozumiał, tylko jak usłyszał takie nowości, to
> spadł ze stołka. mnie też zastanawia jak to się dzieje, że (wg Ciebie)
> podczas hamowania silnikiem można doprowadzić do zablokowania kół?
A skąd pomysł, że żeby się ślizgnąć trzeba zablokować koła?
Shrek.
-
49. Data: 2014-01-18 18:17:18
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik tá´? ...
>>> Co tu w sumie testować. Hamując silnikiem można zablokować koła na
>>> lodzie i w zależności od rodzaju napędu auto albo pojedzie prosto
>>> zamiast skręcić albo wykręci na zakręcie małego bączka.
>>
>> I na tym samym LODZIE ABS zatrzyma ci samochód? Ciekawe, panie,
>> ciekawe...
>
> Gdzie to wyczytałeś?
>
To co zrobi ABS? Sprawi, ze samochód w ogole nie bedzie hamował?
-
50. Data: 2014-01-18 18:17:19
Temat: Re: Typ hamownik...
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik tá´? ...
>> Wpadłes kiedys w poślizg hamując silnikiem?
>
> Tak.
>
>>> JADĄC SAMOCHODEM Z ABS PO ŚLISKIM NIE NALEŻY HAMOWAĆ SILNIKIEM TYLKO
>>> HAMULCAMI.
>>>
>> A nie, przepraszam, skoro to wykrzyczałes, to w takim razie to msui byc
>> prawda....
>
> Bo jest. Podaj JEDEN powód, dla którego lepiej na lodzie hamować czymś,
> co działa w większości aut na jedną oś i co wyłącza Ci defacto ABS i ESP.
>
Jak często jezdzisz po lodzie?