eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Date: Sun, 19 Jan 2014 18:50:59 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 46
    Message-ID: <lbh6qi$n67$1@node1.news.atman.pl>
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeauk$lrv$2@node1.news.atman.pl>
    <52dbbf03$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbghcr$tri$8@node1.news.atman.pl>
    <52dbca64$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbgi41$tri$13@node1.news.atman.pl>
    <3...@p...pl.invalid>
    <lbgl54$3ei$5@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lbgm0e$3ei$7@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.248.24
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1390157459 23751 5.172.248.24 (19 Jan 2014 18:50:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jan 2014 18:50:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520167
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2014-01-19, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> wrote:
    >>> Bo nie ma - zazwyczaj inne siły przeszkadzają. Mniej więcej raz na dwa
    >>> lata ktoś zjeżdża na pole ze ścieżki prowadzącej do mojego domu. I
    >>> zapewniam, że nie robi tego celowo. Jest lekkie nachylenie boczne i
    >>> zerwanie przyczepności obu kół napędzanych wiedzie na pole bez względu
    >>> na skręcenie kierownicy.
    >>> I potem muszę takich wyholowywać :(
    >> Tak na szybko bo nic innego teraz mi do glowy nie przychodzi:
    >> <http://www.youtube.com/watch?v=qSg1uVZNEK4&feature=
    youtu.be&t=2m>
    >> To jest AWD i zobacz ile zostawia sladow. Czemu udalo mu sie skrecic? ;-)
    >
    > Twoim zdaniem:
    > 1. Tam jest ślisko.
    > 2. Samochód porusza się dokładnie tak, jak prowadzą koła przednie.
    >
    1. Nie jest slisko ale kola sa w poslizgu.
    2. Nie dokladnie ale ich kierunek nie jest tutaj bez znaczenia.
    >
    > Bo moim zdaniem to on ma na tyle przyczepności nawet w poślizgu, że
    > jest w stanie panować nad pojazdem.
    >
    Czyli uwazasz, ze w stanie poslizgu jakby nie manewrowal kierownica nie ma
    to znaczenia?

    Wlasnie sprawdzilem sobie na osniezonym parkingu - jazda przy skreconych
    kolach na 1/2 biegu, gaz w podloge, zwieksza sie promien skretu ale samochod
    nadal skreca a nie jedzie prosto.
    >
    > A teraz, jako motocykliście zadam Ci proste pytanie - jak skręcasz
    > mocno przy dużej prędkości, to w jakim położeniu masz kierownicę i
    > przednie koło? W kierunku skrętu czy przeciwnie? I dlaczego?
    >
    Mowisz o jezdzie motocyklem jak rozumiem? To zalezy od fazy skretu,
    inicjujac skret kierownice wychyla sie w przeciwnym kierunku co
    pozwala "zlozyc" motocykl do zakretu a pozniej jest pozniej jest w kierunku
    skretu.

    Dobrze mozna zauwazyc to tutaj, bo sa to niewielkie wychylenia.
    <http://youtu.be/JWuTcJcqAng?t=1m40s>

    A dlaczego skreca mozna poczytac w wielu miejscach. Rozwiniesz dalej
    mysl?

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: