  • Data: 2014-01-19 20:05:49
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-01-19 18:48, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Nie żyją już.

    To przykro mi. I dlatego się przypierdoliłeś do moich?

    > Po raz kolejny - kontekst! Chodziło o pedalarzy jeżdżących jezdnią
    > pomimo ścieżki obok.

    Kontekst jest taki, że ja staram się nie utrudniać życia nikomu
    niezależnie od ilości kółek moich czy "ich", a ty się niepochlebnie
    wypowiadasz o moich rodzicach i wmawiasz mi, że złośliwie ci blokuję
    droge jadąc środkiem pasa 20km/h, tylko po to żeby pokazać że mam niby
    prawo.

    Shrek.