eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-19 13:57:17
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: tá´Ź szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    AZ wrote:

    > My mowimy o hamowaniu silnikiem w postaci zdjecia nogi z gazu a nie
    > wylaczeniem go

    To raczej ja o tym mówię, Wy chcieliście blokować całkowicie koła
    silnikiem, wiec Wam napisałem jak to zrobić.

    > co w sumie nie ma zadnej roznicy do momentu gdy silnik
    > bedzie zblizal sie z obrotami do obrotow biegu jalowego i dostanie
    > dopiero wtedy paliwo jezeli jest wlaczony zaplon.

    Różnica jest spora, bo zakładając, że na lodzie koła straciły
    przyczepność, to po wyłączeniu silnika bardzo szybko stanie silnik wraz z
    kołami i będą one całkowicie zablokowane -- tak jak chcieliście.

    > Mam wrazenie, ze nie rozumiesz co to znaczy hamowanie silnikiem. To nie
    > jest sposob na hamowanie zawsze i wszedzie, w bardzo wielu przypadkach
    > po prostu wstepne hamowanie czy zwolnienie mozna zrobic silnikiem bez
    > uzywania hamulcow.

    Ależ rozumiem i hamuję silnikiem w dobrych warunkach. Oszczędzam w ten
    sposób paliwo, a poza tym jadąc dynamicznie łatwo przy takim "hamowaniu"
    szybko przyspieszyć, bo stopa zajmuje się jednym pedałem a nie dwoma.
    Hamuję silnikiem także jadąc po górach.

    Ale nie po lodzie czy śniegu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: