eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-19 14:10:19
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19.01.2014 t? <t?> napisał/a:
    > AZ wrote:
    >
    >> (...) nie zalapalem?
    >
    > Właśnie widzę.
    >
    >> Ja nigdzie o czyms takim nie pisalem, pisalem ze hamujac silnikiem kola
    >> sie nie zablokuja bo beda pedzone przez silnik no chyba, ze samochod sie
    >> zatrzyma ale nie o tym byla mowa.
    >
    > Nieprawda, koła zablokują się, gdy silnik się zatrzyma, auto nie musi się
    > w tym celu zatrzymywać.
    >
    Dobra ustalmy - ja przez hamowanie silnikiem rozumiem redukcje predkosci
    poprzez zdjecie nogi z gazu a nie hamowanie do zatrzymania sie. W tym
    przypadku silnik nie zgasnie ani kola sie nie zablokuja.

    >> Tak jak pisalem wczesniej - mowiac o hamowaniu silnikiem nie mialem na
    >> mysli wcale wbicia 2 biegu przy 60 km/h i strzale ze sprzegla tylko o
    >> zwyklym zdjeciu nogi z gazu.
    >
    > I to często wystarczy do poślizgu, jeśli masz mocno oblodzony zakręt.
    >
    W przypadku oblodzonego zakretu to nie powinno sie ani przyspieszac ani
    hamowac, nawet hamulcem z ABS-em. No chyba, ze mamy za duza predkosc
    na ten zakret. Dla mnie to oczywistosc i nie o takim przypadku
    dyskutuje. Wszystko trzeba stosowac z glowa i w odpowiednich warunkach.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: