eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-19 14:06:09
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: AZ <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 19.01.2014 t? <t?> napisał/a:
    >> Tu chodzi o wspolczynnik poslizgu. A przyczepnosc moze byc zmniejszona -
    >> nie jest to 0/1.
    >
    > Jak koła są całkowicie zablokowane to też nie jest 0, inaczej samochód
    > nigdy by się nie zatrzymał (przy braku oporów powietrza).
    >
    No ale przy krecacych sie za wolno kolach wspolczynnik poslizgu jest <1
    wiec i jakas tam przyczepnosc jest a to wystarczy jakiegos manewru.
    >>
    >> Rusz samochodem FWD z uslizgiem i zobacz, ze da sie skrecac choc kola sa
    >> w poslizgu.
    >
    > Nieraz zimą bawię się (poza drogami publicznymi) skręcając mocno koła i
    > wciskając gaz w podłogę -- zero efektu, auto jedzie tam gdzie jechało[1].
    >
    > [1] Nie próbujcie tego sami, bo jak nie umiecie, to skończycie próbę na
    > drzewie. ;-)
    >
    Tez mi sie zdarzalo bo chcialem zobaczyc jak ABS dziala ale tez czesto
    probowalem hamowac mocno silnikiem i obserwowalem co sie dzieje, oczywiscie
    ze nie skrecisz wtedy jak z ABS-em ale skrecisz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: