eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-19 14:15:24
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik tá´? ...

    >>> Bo jest. Podaj JEDEN powód, dla którego lepiej na lodzie hamować czymś,
    >>> co działa w większości aut na jedną oś i co wyłącza Ci defacto ABS i
    >>> ESP.
    >>>
    >> Jak często jezdzisz po lodzie?
    >
    > Widzę, że "argumenty" się skończyły.
    >
    Po prostu zaczeło się od zauwazenia całkiem popularnego zjawiska migania
    dla migania a skonczyło sie na tym, ze to dlatego, ze mamy
    wszechogarniający nas lód...

    A wiadomo, ze tacy hamulcowi to hamują bo inaczej nie umieją i nie robią
    tego po to zeby sprawdzic czy jest slisgo czy po to aby nie wpaśc poślizg
    bo nie maja o takich rzeczach najczesciej pojecia.

    A jak wjedziesz na lód i hamowanie silnikiem sprawi ze wpadniesz w poslizg
    to zadne ABSy ci w niczym nie pomoga.
    Tylko ze ja mowie o normalnym hamowaniu silnikiem a nie o hamowaniu w
    stylu: jade 60 i włączam dwójke puszczając gwałtownie sprzegło.
    Wtedy owszem, wpasc w poslizg bardzo łatwo bo siła bedzie podobna do
    naciśniecia hamulca, ale przeciez nie o takie hamowanie chodzi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: