eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik...Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    Date: Sun, 19 Jan 2014 13:01:37 +0000 (UTC)
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 43
    Message-ID: <lbgibh$tri$15@node1.news.atman.pl>
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <lbe370$o9f$1@node2.news.atman.pl> <lbe5gi$r50$1@node2.news.atman.pl>
    <52da9bb2$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <52dba8ca$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <52dbbd5a$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbgh1j$tri$5@node1.news.atman.pl>
    <52dbcbad$0$2212$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 5.172.248.24
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1390136497 30578 5.172.248.24 (19 Jan 2014 13:01:37 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 19 Jan 2014 13:01:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520089
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 19.01.2014 t? <t?> napisał/a:
    >> My mowimy o hamowaniu silnikiem w postaci zdjecia nogi z gazu a nie
    >> wylaczeniem go
    >
    > To raczej ja o tym mówię, Wy chcieliście blokować całkowicie koła
    > silnikiem, wiec Wam napisałem jak to zrobić.
    >
    He? W ktorym miejscu bo nie zalapalem?
    >>
    >> co w sumie nie ma zadnej roznicy do momentu gdy silnik
    >> bedzie zblizal sie z obrotami do obrotow biegu jalowego i dostanie
    >> dopiero wtedy paliwo jezeli jest wlaczony zaplon.
    >
    > Różnica jest spora, bo zakładając, że na lodzie koła straciły
    > przyczepność, to po wyłączeniu silnika bardzo szybko stanie silnik wraz z
    > kołami i będą one całkowicie zablokowane -- tak jak chcieliście.
    >
    Ja nigdzie o czyms takim nie pisalem, pisalem ze hamujac silnikiem kola sie
    nie zablokuja bo beda pedzone przez silnik no chyba, ze samochod sie zatrzyma
    ale nie o tym byla mowa.
    >>
    >> Mam wrazenie, ze nie rozumiesz co to znaczy hamowanie silnikiem. To nie
    >> jest sposob na hamowanie zawsze i wszedzie, w bardzo wielu przypadkach
    >> po prostu wstepne hamowanie czy zwolnienie mozna zrobic silnikiem bez
    >> uzywania hamulcow.
    >
    > Ależ rozumiem i hamuję silnikiem w dobrych warunkach. Oszczędzam w ten
    > sposób paliwo, a poza tym jadąc dynamicznie łatwo przy takim "hamowaniu"
    > szybko przyspieszyć, bo stopa zajmuje się jednym pedałem a nie dwoma.
    > Hamuję silnikiem także jadąc po górach.
    >
    Ja praktycznie non-stop bo motocyklem nie da sie inaczej a przyzwyczajenia
    zostaja :-)
    >
    > Ale nie po lodzie czy śniegu.
    >
    Tak jak pisalem wczesniej - mowiac o hamowaniu silnikiem nie mialem na mysli
    wcale wbicia 2 biegu przy 60 km/h i strzale ze sprzegla tylko o zwyklym
    zdjeciu nogi z gazu.

    --
    Artur
    ZZR 1200

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: