-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!peer03.iad.hi
ghwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad
01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 19 Jan 2014 11:36:43 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.2.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Typ hamownik...
References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
<52da5865$0$2378$65785112@news.neostrada.pl>
<lbdsl3$8di$1@news.task.gda.pl> <lbdved$l3s$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <lbdved$l3s$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 44
Message-ID: <52dbaad9$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 109241238172.unknown.vectranet.pl
X-Trace: 1390127833 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2205 109.241.238.172:51637
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2837
X-Received-Body-CRC: 4243534545
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2520003
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-01-18 14:26, RadoslawF pisze:
> Dnia 2014-01-18 13:38, Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:
>
>>> To styl jazdy zwany popularnie "na perkusiste"
>>
>> ROTFL. Widze, ze nie tylko mnie to zjawisko zastanawia. Zawsze mialem
>> ochote takiego zapytac, czemu to robi. Nie zeby sie awanturowac,
>> wylacznie zeby zaspokoic ciekawosc. No ale moze to perkusista i sobie
>> hi-hat zamyka;-)
>
> Pytałem znajomych u których zaobserwowałem taki styl jazdy.
> Każdy tłumaczył na swój sposób ale wniosek jest jeden, brak
> wiedzy i kultywowanie złych przyzwyczajeń które maskuje
> poziom techniczny współczesnych pojazdów.
Twój wniosek znamy, ale nie znamy tłumaczenia bliżej
niesprecyzowanych znajomych.
> Jak ktoś się uczył jeździć Warszawą to bez potrzeby nie hamował
> bo wiedział ile będzie potem trwało rozpędzanie, jak ma
> w lżejszym pojeździe dwa lub trzy razy więcej koni to
> najpierw hamuje a potem gazu, potem znowu hamulec i znowu
> gaz. A jak jeszcze ma automat to ma pojazd do takich
> zachowań wręcz zaprojektowany.
To są te "ich" tłumaczenia? Argument z Warszawą raczej
abstrakcyjny, ponieważ jak na tamte czasy to bardzo sprawnie
przyspieszała i w zasadzie nic nie kosztowało przyhamowanie,
a szarpanie hamulec-gaz w obecnych równie absurdalne.
Automat oczywiście jest do tego wręcz zaprojektowany, ale
chodzi generalnie o jazdę miejską, a nie kangura na drodze.
> A na próbę wykazanie bezsensowności takiego zachowania
> wcześniej czy później pada odpowiedź że na bezpieczeństwie
> nie będzie oszczędzał.
Czasem warto sprawdzić stan nawierzchni - są na to 2 sposoby
1. lekkie przyciśniecie hamulca
2. dodanie gazu
Inna sprawa, że czas się przyzwyczaić, że ludzie jeżdżą jak potrafią,
a czego uczeni na kursach to tak mniej więcej wiadomo.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.14 11:48 AZ
- 19.01.14 11:51 AZ
- 19.01.14 11:50 NetiaAbonent
- 19.01.14 11:56 AZ
- 19.01.14 11:56 J.F.
- 19.01.14 12:02 J.F.
- 19.01.14 12:07 J.F.
- 19.01.14 12:09 RadoslawF
- 19.01.14 12:14 WOJO
- 19.01.14 12:23 tá´Ź
- 19.01.14 12:21 NetiaAbonent
- 19.01.14 12:27 AZ
- 19.01.14 12:24 tá´Ź
- 19.01.14 12:32 tá´Ź
- 19.01.14 12:32 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-01 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-01 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-03-01 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=