eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik... › Re: Typ hamownik...
  • Data: 2014-01-19 11:56:34
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 19 Jan 2014 10:48:28 +0000 (UTC), AZ napisał(a):
    > On 2014-01-19, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    >> Tak właśnie jest - wykrywany nie jest fakt zablokowania koła (od dawna)
    >> a fakt zbliżania się do granicy poślizgu. Koło już będące w poślizgu
    >> ciężko jest z powrotem rozpędzić, by złapało przyczepność.
    >>
    > Dokladnie, a jeszcze trudniej zeby mialo to robic kilkanascie razy
    > na sekunde. Kolo swoje wazy i swoja bezwladnosc ma.

    Bez przesady - nacisk od calego samochodu, czy tam od cwierci, sila
    tarcia proporcjonalna do nacisku, a kolo wazy malo. Rozpedzi sie
    szybko ... no, na lodzie moze nie az tak szybko.

    > Przetestowalem sobie
    > kiedys ABS w motocyklu BMW w ktorym OIDP powyzej 6 km/h hamowanie bylo
    > "by wire", w sensie ze klamka hamulca nie podnosilo sie cisnienia
    > w ukladzie hamulcowym tylko robil to komputer. Po wcisnieciu klamki
    > do oporu motocykl po prostu hamowal ale o zadnych uslizgach nie bylo
    > mowy.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: