eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTyp hamownik... › Re: Typ hamownik...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
    rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
    highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
    da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
    a.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 19 Jan 2014 11:34:07 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.2.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Typ hamownik...
    References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <52da7e6b$0$2221$65785112@news.neostrada.pl> <lbdv4t$cj5$4@dont-email.me>
    <52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl>
    <52da9b15$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbeb8f$lrv$3@node1.news.atman.pl>
    <52dab2f7$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
    <lbecc0$lrv$4@node1.news.atman.pl> <lbes99$7bp$1@dont-email.me>
    <lbg3ng$m1f$1@node2.news.atman.pl> <lbg96j$pi9$5@node2.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <lbg96j$pi9$5@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <52dbaa3d$0$2205$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 109241238172.unknown.vectranet.pl
    X-Trace: 1390127677 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2205 109.241.238.172:51637
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2519
    X-Received-Body-CRC: 2648196202
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519999
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-01-19 11:25, AZ pisze:
    > On 2014-01-19, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >>> Teza że ABS nie dopusza do blokowania kół jest fałszywa skoro ABS
    >>> włącza się dopiero w momencie wykrycia właśnie zablokowania ich.
    >>
    >> Tak na marginesie.
    >>
    >> Jak zablokujesz koła w samochodzie bez ABS i nie wciśniesz sprzęgła to
    >> silnik zgaśnie.
    >>
    >> Jak zadziała ci ABS to nawet przy niewciśniętym sprzęgle silnik nie
    >> gaśnie. Jak to dokładnie działa?
    >>
    > Bo ABS wykrywa, ze jedno kolo zaczyna sie krecic wolniej niz pozostale i
    > mu popuszcza.

    Spore uproszczenie, ale ogólnie można przyjąć za poprawne :)

    > Tak, ze blokuje calkiem kola to pewnie jakis stary ABS
    > albo na prawde bardzo slisko. Przeciez te czujniki maja sporo impulsow
    > na obrot kola wiec latwo wykrywac poslizg jeszcze przed zablokowaniem.

    Tak właśnie jest - wykrywany nie jest fakt zablokowania koła (od dawna)
    a fakt zbliżania się do granicy poślizgu. Koło już będące w poślizgu
    ciężko jest z powrotem rozpędzić, by złapało przyczepność.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: