-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
From: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <lbdl02$qhu$2@news.task.gda.pl><4b0e9bd5-1c18-44bd-a648-c5cadb94d6c7@goog
legroups.com><X...@1...0.0.1><52da7e6b$0$
2221$65785112@news.neostrada.pl>
<lbdv4t$cj5$4@dont-email.me><52da86ba$0$2221$65785112@news.neostrada.pl><
52da8a60$0$2204$65785112@news.neostrada.pl><1727987716.20140118152036@pik
-net.pl.invalid><lbe370$o9f$1@node2.news.atman.pl>
<lbe5gi$r50$1@node2.news.atman.pl>
<52da9bb2$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <52da9bb2$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Typ hamownik...
Date: Sun, 19 Jan 2014 11:28:26 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
Lines: 18
Message-ID: <52dba8ca$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
X-Trace: 1390127306 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2358 83.238.168.227:15189
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2247
X-Received-Body-CRC: 4166066786
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2519998
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "t?"
>
>> Dawno temu popełniłem ten błąd i "zahamowałem" silnikiem z niskim
>> przełożeniem na śliskiej nawierzchni. Pierwszy (i mam nadzieję ostatni)
>> raz przywitałem się z drzewem na poboczu. Szczęśliwie ucierpiały jedynie
>> drzwi pasażera i kora na drzewku. Polecam przetestować na jakimś
>> lotnisku lub dużym parkingu bez zaparkowanych pojazdów, jak zachowuje
>> się pojazd w takim przypadku. Roman w tym przypadku wie co mówi.
>
> Co tu w sumie testować. Hamując silnikiem można zablokować koła na lodzie
> i w zależności od rodzaju napędu auto albo pojedzie prosto zamiast
> skręcić albo wykręci na zakręcie małego bączka.
Nonsens. Można wpaść w poślizg, ale kół nie da się zablokować bo są
popędzane silnikiem i pędem samochodu.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.01.14 11:34 Artur Maśląg
- 19.01.14 11:36 NetiaAbonent
- 19.01.14 11:42 NetiaAbonent
- 19.01.14 11:36 Axel
- 19.01.14 11:36 Artur Maśląg
- 19.01.14 11:48 AZ
- 19.01.14 11:51 AZ
- 19.01.14 11:50 NetiaAbonent
- 19.01.14 11:56 AZ
- 19.01.14 11:56 J.F.
- 19.01.14 12:02 J.F.
- 19.01.14 12:07 J.F.
- 19.01.14 12:09 RadoslawF
- 19.01.14 12:14 WOJO
- 19.01.14 12:23 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO