    Date: Sat, 21 Dec 2013 20:30:00 +0100
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Tusze zamienniki

    W dniu 2013-12-21 17:23, Dawid pisze:

    > LOL
    > Rozsądni na kolorowych laserach, dobre, dobre.
    > Bogaci ci rozsądni.
    > Co do czarno białych to zgoda.

    Zgoda, ale nie do końca.
    Mam kolorowy laser, bo używam go raz na 3 miesiące może.
    Zmuszony byłem wyrzucić drukarkę atramentową HP DeskJet 970c po tym jak
    oryginalne tusze HP kolorowe za ponad 300zł wyschły, bo sobie długo
    czekały na swoją kolej. A ich kolej naszła po tym jak zapakowałem
    nowiutki zestaw, podrukowałem kilka stron i nie używałem drukarki chyba
    z 5 miesięcy. No i nie udało się udrożnić dysz. Sumarycznie atrament
    kosztował mnie na samych tuszach grubo ponad 700zł podczas tylko
    dwukrotnej próby wydrukowania kilku kartek w kolorze. Jak było ich 10 to
    70zł/stronę kiepskiej jakości bo z zaschniętymi połowicznie dyszami. No
    tani ten atrament jak diabli.
    Po utylizacji w pełni sprawnej drukarki bez tuszy, kupiłem sobie Xeroxa
    Phaser 6125N za 105 funtów.
    3 lata już będzie jak go mam, miesiąc temu wymieniałem czarny toner
    startowy na nowy (znaczy się proszku za parę złoty dosypałem). Kolory
    jeszcze są.

    Kumpel który miał "kombajn" HP drukował raz na miesiąc faktury. Co
    miesiąc było chuchanie, przecieranie i inne czary.
    Ponieważ ma gdzie postawić też kupił xeroxa chyba serii 6800 (takie
    wielkie bydle) polizingowego. Do tej pory nawet nie zapiskała o toner.

    Aby mieć atrament trzeba chyba raz na tydzień jej użyć bo inaczej
    śmietnik z tego co widzę.

    Nie interesuje mnie, i też nie mówimy teraz w tym przypadku, o kwestii
    jakości zdjęć, bo tu w sumie nie ma co gadać. Laser jest w tyle. Ale ja
    zdjęcia tylko w labie robię.

    Irokez