-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
or-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Turbo Kamera - Mazda
Date: Sun, 09 Oct 2011 22:16:11 +0200
Organization: Netia S.A.
Lines: 74
Message-ID: <j6svfo$71e$1@mx1.internetia.pl>
References: <j6rsgb$mcq$1@mx1.internetia.pl> <j6rvj5$1oq$1@news.onet.pl>
<j6s0o5$gog$2@mx1.internetia.pl> <j6s1g2$8jp$1@news.onet.pl>
<j6s1l0$lrd$1@mx1.internetia.pl> <j6s64e$p5b$1@news.onet.pl>
<j6s6ni$our$1@mx1.internetia.pl> <j6skp8$b69$1@news.onet.pl>
<j6smei$hos$1@mx1.internetia.pl> <j6smnt$j07$1@news.onet.pl>
<j6sptg$e5s$1@mx1.internetia.pl> <j6sq34$v56$1@news.onet.pl>
<j6sqon$vga$1@mx1.internetia.pl> <j6ss6c$8g2$1@news.onet.pl>
<j6sspn$hcs$1@mx1.internetia.pl> <j6su2u$gep$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-253-50.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1318191416 7214 87.205.253.50 (9 Oct 2011 20:16:56 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Oct 2011 20:16:56 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <j6su2u$gep$1@news.onet.pl>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2405355
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-10-09 21:53, Sebastian Biały pisze:
> On 2011-10-09 21:30, Artur Maśląg wrote:
>>> Zainteresowanym.
>> Zainteresowanym? Czemu łaskawie wyciąłeś fragment mojej wypowiedzi, gdzie
>> napisałem, że kod takowy się udostępnia?
>
> Ponieważ napisałeś ża na żądanie jakiegoś sądu jakiś producent coś
> udostępnia.
Chcesz temu zaprzeczyć?
> Szczególnie na żądanie sądu w PL producent chiński
> przyniesie kod w zębach i wszystkich przeprosi za spóźnienie.
Cóż za prymitywna wizja rzeczywistości. By ten chiński producent
cokolwiek sprzedał na polskim rynku, to musi niestety spełnić
wymagania naszego prawa. Nawet Airbus musiał udostępnić wgląd
do swoich systemów po wypadku(ach) samolotu ich produkcji.
> Żadnego. Pytanie jest w drugą stronę: jaki wpływ na bezpieczeństwo ma
> ukrywanie istotnych elementów systemów bezpieczeństwa?
Jakie ukrywanie?
> Dostęp do opisów patentów nie wymaga opłat licencyjnch. Dostep do
> mechaniki wymaga co najwyżej kompletu kluczy.
No popatrz - w czym więc problem? Tyle, że zdaje się nie o tym
pisałeś.
> Dostep do firmware (choćby
> read-only) często jest nieopłacalny ze względu na to że reverse
> engeneering jest o kilka rzędów wielkości bardziej skomplikowany
> logicznie niż mechaniki.
Do tego jest niezgodny z prawem.
>> i pochodnymi? Jakby dobrze zapłacili
>> to pewnie bez kłopotu by to otrzymali.
>
> Albo nie. Bo nie. Nie pokażemy naszego firmware i co nam Pan może zrobić?
LOL - Ty chyba jednak naprawdę myślisz ideami pryszczatych nastolatków.
>>> Myślisz że ten kod pisza kosmici?
>> Być może kosmici, ale ja to raczej Ciebie pytałem, czy jesteś
>> w stanie przeanalizować kod takich sterowników.
>
> Tak. Kod tak.
Serio?
> Czy algorytmy - nie wiem. Wszystko zależy od poziomu
> udostępnianych źrodeł.
Algorytmy to są powszechnie dostępne i pewnie z 5 lat wstecz
znajdziesz moje postingi z linkami do nich.
> Dump ROM jest trudny w analizie.
Serio? Dla człowieka wprost może tak, ale człowiek podobnie potrafi się
posługiwać komputerem, a już w szczególności taki, który tego kodu
pożąda...
> Kod w wyższym
> języku zdecydowanie łatwiejszy.
Ha, ha, ha - może mają publikować w C++ czy MASM, być mógł poznać
ich algorytmy?
> Zależy się co masz na mysli.
Ja? Ty pisałeś o kosmitach...
Następne wpisy z tego wątku
- 09.10.11 22:24 Artur Maśląg
- 09.10.11 22:33 Kuba \(aka cita\)
- 09.10.11 22:39 Sebastian Biały
- 09.10.11 23:19 Tomasz Pyra
- 09.10.11 23:28 to
- 09.10.11 23:35 Sebastian Biały
- 09.10.11 23:46 DoQ
- 10.10.11 10:57 Gotfryd Smolik news
- 10.10.11 11:07 Gotfryd Smolik news
- 10.10.11 11:10 Myjk
- 10.10.11 11:56 Artur Maśląg
- 10.10.11 12:05 masti
- 10.10.11 12:16 Artur Maśląg
- 10.10.11 14:15 Karolek
- 10.10.11 14:28 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=