  • Data: 2011-10-10 11:07:31
    Temat: Re: Turbo Kamera - Mazda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 9 Oct 2011, Artur Maśląg wrote:

    > Do tego jest niezgodny z prawem.

    Nie pomyliłeś aby crackowania "pirata" z analizą *legalnie posiadanego*
    egzemplarza oprogramowania?
    W szczególności słowa "stosowania" (programu komputerowego) w ustawie.

    > LOL - Ty chyba jednak naprawdę myślisz ideami pryszczatych nastolatków.

    Nie brał pod uwagę kupienia firmare razem z pozostałymi 51% akcji
    danej firmy ;)

    [...]
    > Algorytmy to są powszechnie dostępne

    ...wkładamy do cache...

    [...]
    > Ha, ha, ha - może mają publikować w C++ czy MASM, być mógł poznać
    > ich algorytmy?

    ...i mamy sprzeczność w zeznaniach.
    No to ustal czy one są powszechnie dostępne czy nie.

    > Ja? Ty pisałeś o kosmitach...

    Ale to Ty pod jedno pojęcia wtykasz różne składniki, skoro
    raz Ci wychodzi tak a raz inaczej.

    Żeby jasność była - tak, jestem skłonny się zgodzić, że to właśnie
    algorytmy są powodem utajniania. Z braku możliwości ochrony prawnej.

    pzdr, Gotfryd