  • Data: 2011-10-09 22:16:11
    Temat: Re: Turbo Kamera - Mazda
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ponieważ napisałeś ża na żądanie jakiegoś sądu jakiś producent coś
    > udostępnia.

    Chcesz temu zaprzeczyć?

    > Szczególnie na żądanie sądu w PL producent chiński
    > przyniesie kod w zębach i wszystkich przeprosi za spóźnienie.

    Cóż za prymitywna wizja rzeczywistości. By ten chiński producent
    cokolwiek sprzedał na polskim rynku, to musi niestety spełnić
    wymagania naszego prawa. Nawet Airbus musiał udostępnić wgląd
    do swoich systemów po wypadku(ach) samolotu ich produkcji.

    > Żadnego. Pytanie jest w drugą stronę: jaki wpływ na bezpieczeństwo ma
    > ukrywanie istotnych elementów systemów bezpieczeństwa?

    Jakie ukrywanie?

    > Dostęp do opisów patentów nie wymaga opłat licencyjnch. Dostep do
    > mechaniki wymaga co najwyżej kompletu kluczy.

    No popatrz - w czym więc problem? Tyle, że zdaje się nie o tym
    pisałeś.

    > Dostep do firmware (choćby
    > read-only) często jest nieopłacalny ze względu na to że reverse
    > engeneering jest o kilka rzędów wielkości bardziej skomplikowany
    > logicznie niż mechaniki.

    Do tego jest niezgodny z prawem.

    > Albo nie. Bo nie. Nie pokażemy naszego firmware i co nam Pan może zrobić?

    LOL - Ty chyba jednak naprawdę myślisz ideami pryszczatych nastolatków.

    > Tak. Kod tak.

    Serio?

    > Czy algorytmy - nie wiem. Wszystko zależy od poziomu
    > udostępnianych źrodeł.

    Algorytmy to są powszechnie dostępne i pewnie z 5 lat wstecz
    znajdziesz moje postingi z linkami do nich.

    > Dump ROM jest trudny w analizie.

    Serio? Dla człowieka wprost może tak, ale człowiek podobnie potrafi się
    posługiwać komputerem, a już w szczególności taki, który tego kodu
    pożąda...

    > Kod w wyższym
    > języku zdecydowanie łatwiejszy.

    Ha, ha, ha - może mają publikować w C++ czy MASM, być mógł poznać
    ich algorytmy?

    > Zależy się co masz na mysli.

    Ja? Ty pisałeś o kosmitach...