eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
  • Data: 2009-06-01 09:56:22
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: Kuczu <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    fv pisze:

    > Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
    problemy. Ja jestem
    > skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

    Alez ja tylko twierdze ze sie sprawdzi. I przekladka przodow miedzy
    roznymi modelami Suzuki jest bardzo prosta. Na ogol (!) pasuje wszystko
    bez wielkich przerobek. Pojawia sie tylko kwestia roznej dlugosci glowek
    i koniecznosc (czasami) wymiany sztycy.

    > :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

    Do starych B6 mozna wlozyc silnik z B12. Ale nie jest to proste bo
    silnik B12 jest wyzszy. Da sie natomiast bez problemu wlozyc silnik od
    GSXF/GSXR750. Taki silnik z GSXF750 ma, w zaleznosci od wersji, nawet
    115 KM wiec sporo wiecej niz oryginalny z B6.


    > To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX
    jest i tak lepszy
    > niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k
    PLN kosztuje - to
    > dużo, ale może warto?

    Ja bym nie dal :)


    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition /soon/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: