eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleTuning GS500 - rok po ;-)Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
  • Data: 2009-06-01 09:47:26
    Temat: Re: Tuning GS500 - rok po ;-)
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Kuczu wrote:
    > fv pisze:
    >
    >> To już jest ekstremalne dłubanie. Zawias od motocykla o 60kg lżejszego,
    >> z inną geometrią... To się nie sprawdzi tak z automatu. Sprężyny na
    >> pewno nie.
    >
    > Skoro przod z gixxera czy Buzy sprawdza sie w Customach wazacych 300 kg
    > to i w malym Bandicie da rade. 60 kg to zadna roznica. Tyle to wazy
    > nienajgrubszy pasazer.

    Łatwo to pisać osobie, która na serio chce i umie dłubnąć oraz wie jak rozwiązać
    problemy. Ja jestem
    skazany na prostą wymianę części, która musi być bezproblemowa.

    >> Bez sensu. Do tej ramy pasuje silnik Bandit 1250 (bo rama ta sama).
    > A kto Ci powiedzial ze rama ta sama ? To ze podobnie wyglada to jeszcze
    > nic nie znaczy.

    :O Byłem przekonany że rama jest ta sama. Dzięki.

    >> Ale ramie ani tyłowi nic nie dolega przecież?
    > Widac ze jednak o tuningu motocykli masz mgliste pojecie.

    To oczywiste. A mógłbyś coś więcej napisać o problemach z tylnym amorkiem? W GSX jest
    i tak lepszy
    niż w Bandicie, chociaż to nie Ohlins rzecz jasna. Jakby co, to Ohlinks około 3k PLN
    kosztuje - to
    dużo, ale może warto?

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL
    Moto: Suzuki GSX 650F
    Auto: Nissan Primera 2,0

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: