  • Data: 2015-12-01 02:38:20
    Temat: Re: Tryb XP na Windows 10?
    Od: eRrare <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 24 listopada 2015 23:35:24 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > (...)
    > >
    > do CD oraz do wspólnego (XP & Win7)
    > schowka . Czyli masz dwa systemy operacyjne, z których możesz korzystać
    > równocześnie - ale z pewnymi wyjątkami: np. pendrive jest brany na
    > wyłączność.

    Na wyłączność? A co decyduje, przez który OS?

    > Musisz zainstalować WindowsXPMode.
    >
    > Są to 2 plliki: instalacja środowiska VirtualPC

    A czy ten Microsoftowy VirtualPC nie może być zastąpiony przez:
    Oracle VM VirtualBox ?
    Bo to drugie środowisk mam już założone, służy do liczenia na platformie
    BOINC. A jeśli to "nie to samo" -- to zachodzi kwestia taka: czy te dwie
    virtualki się nie pogryzą?

    > i instalacja samego
    > obrazu Windows XP.

    Z innych postów zgaduję, że ów wirtualny XP-system jest legalny o tyle,
    o ile legalna jest moja "siódemka"? (Jest!) Czyli że dostaję go
    "w ramach" 7-ki?

    > W maszynie wirtualnej możesz też później instalować sporo innych
    > systemów operacyjnych, począwszy od DOS-a 2.x, przez Dos-a wyższego i
    > Windows 3.x, Win 9x itd, różne linuksy, OS/2, itd.

    A czy jest dla tej "maszyny" też i wirtualny Android
    (ten sam, co w smartfonach)?

    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam