  • Data: 2015-12-02 21:51:48
    Temat: Re: Tryb XP na Windows 10?
    Od: Robert Winkler <n...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Są emulatory Androida pod Windows.
    >
    > Są też przeportowane Androidy na x86, instalowane jak linuks.

    Jest też Andyroid.
    Nakładka na VirtualBox'a ze specjalnie przygotowanym androidem,
    odpalany w okienku, ale udający tablet.

    > Natomiast smartfony to inna zwierzę - i architektura, i porty I/O, i
    > obsługa pamięci. Nie wiem, czy są emulatory telefonów czy tabletów pod PC.

    Zwykle środowiska developerskie posiadają tego typu emulatory.

    Na pewno Visual Studio z Microsoftu posiada tego typu narzędzia
    obsługujące Windows Phona i od niedawna też Androida.
    Tyle, że używa do tego wbudowany w Windows 8 i 10
    mechanizm wirtualizacji, czyli Hyper-V.

    Android Studio nie ma takiego ograniczenia
    i tam wirtualny telefon powinien działać też na Windows 7.

    --
    Robert