  • Data: 2015-11-19 18:21:35
    Temat: Re: Tryb XP na Windows 10?
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Prawo do korzystanie z XP Mode jest przywilejem
    > wynikającym z tego że używasz Windows 7 Profesional,
    > Enterprise lub Ultimate.
    > Gdy zmienisz system na Windows 10 to tracisz ten przywilej.

    Mam wątpliwości. Aktualizując Windows 7 do 10 nie tracisz licencji na
    Windows 7. Więc licencja na wirtualnego XP-ka jest nadal ważna.

    Być może licencja ta wymaga, by XP był uruchamiany pod Windows 7 (wtedy,
    jeśli sprzęt wydoli, można pod 10 odpalić wirtualny Windows 7 a pod nim
    wirtualny XP) - ale to zależy jak ta licencja jest dokładnie skonstruowana,
    i jak się ma do tego zapisu polskie prawo.

    W najgorszym przypadku, jest to użytkowanie niezgodne z licencją, a nie bez
    licencji.

    --
    Wiktor S.