  • Data: 2009-06-03 21:25:36
    Temat: Re: Trwałość zapisu na HDD
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin Kocur" h065ki$1i40$...@n...ipartners.pl

    > Mnie przy kopiowaniu przez USB często błędy się zdarzały na zupełnie
    > sprawnym dysku. Weź i to pod uwagę ;]

    Podpadasz mi od kilku lat, gdy nie wiedziałeś, że w BS czy MBR jest
    maszynowy kod do wykonywania, a zabierałeś głos jako ekspert dyskowy. :)

    Pisałem już, że przejściówka dobrze pracowała z nagrywarką, teraz
    dodam, że także z innym dyskiem (80 GB -- też Seagate) oraz z tym
    dyskiem (60 GB Seagate) zanim dysk przegrzał się. :)

    Należy sądzić, iż dysk jest nadal sprawny, choć zapis w niektórych
    miejscach nie może być odczytany poprawnie. Na razie nie chce się
    mi tego sprawdzać, ale może za jakiś czas wytnę w pień wszystko
    i zacznę gruntowne testowanie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'