    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Date: Wed, 16 Nov 2016 02:53:18 +0100

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:rnppvitlsf18.dlg@badworm.pl...

    > Co masz na myśli? Moja płyta była wytłoczona pod koniec lat 90, nie było
    > okazji jej zripować bądź skopiować zanim zaczęła się sypać.

    Co mam na myli...? Piszesz, że za każdym razem jest coraz gorzej, ale, można
    zrozumieć między wierszami, że jeszcze się czyta. Zatem, póki to możliwe,
    sczytać obraz płyty, choćby ISO-Busterem, lub bardzo niewygodnym, lecz
    skutecznym Bad Copy Pro, sczytany obraz wypalić na nowej płycie. Chyba, że
    źle zrozumialem i płyta jest już jednak do dupy. W takim razie nie było
    pytania.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"