  • Data: 2016-11-20 18:26:30
    Temat: Re: Trwałość zapisów na nośnikach informacji
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    HF5BS pisze:

    > ??
    > Wyłączony dysk, na dywanie bokiem. Przewrócił sie na brzuch, na tenże dywan,
    > czyli w sumie nic. Posypał się jak piasek z wywrotki. Od tego przewrócenia
    > się.

    Ale nie od gwałtownej zmiany ciśnienia. Też znam parę przypadków uszkodzenia
    dysku od niewinnie wyglądającego wstrząsu. Dlatego uważam, że miejsce dysków
    jest w komputerach, a nie w przenośnych obudowach, które poniewiaeają się po
    różnych torebkach i torbach podróżnych.

    > O ile sąsiadowi można ufać...?

    To zależy. Podejrzewam, że bardziej od (nie)ufającego, niż od sąsiada.
    Ale nie spodziewam sie czegoś takiego, że któregoś dnia sąsiad przyjdzie
    i powie "panie Ferdek, ja żem z żoną doszedł do wniosku, że kilka plików
    to jakieś podejrzane -- no i żem je skasował bez ostrzeżenia".

    --
    Jarek