  • 81. Data: 2012-11-03 01:26:01
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-02, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > A jeszcze inni muzyki w lepszej niż mp3 jakości. Mnie do audiofila
    > bardzo daleko. Za to brat... Granitowe płyty pod kolumny, jakieś
    > specjalne podstawki, kable pozłacane itd. :| Ale że fajnie to gra,
    > zaprzeczyć nie można, ale ja bym wolał sobie za to motocykl kupić...

    Pozłacane kable - klasyka gatunku po prostu.
    Na Ukrainie pozłaca się zęby i oni mają z tego więcej korzyści niż
    Twój brat z tych kabli.

    Ogromna większość pozłacanych końcówek pogarsza, a nie poprawia jakość
    dźwięku. Ten przykład podaje się nawet w podręcznikach do fizyki dla
    liceum.

    A te granitowe podstawki to już jest taki śmiech na sali, że szkoda
    gadać.
    Skocz do jakiejś filharmonii albo opery. Wiesz ile znajdziesz tam
    głośników na granitowych płytach? ...

    pozdrawiam,
    PK

  • 82. Data: 2012-11-03 01:29:54
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-02, Dariusz Laskowski <d...@p...pl> wrote:
    > Coś w tym podobno jest. Mówi się, że wykształceni muzycy
    > raczej rzadko bywają tzw. audiofilami.

    Chyba bardzo. Mam dwóch w rodzinie i miałem przez jakiś czas kontakt
    z większą grupą (chóry itp... śmieszne czasy to były dosyć).

    Generalnie nie spotkałem jeszcze muzyka, który by się nie śmiał z tego,
    co wypisują "eksperci" na różnych forach :).

    Jak już ktoś napisał w tym wątku: jedni słuchają muzyki, a inni dźwięku.

    pozdrawiam,
    PK

  • 83. Data: 2012-11-03 01:40:21
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-02, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:

    > To jest kwestia tego, jaka muzyka jest dla kogoś dobra. Jeśli jakiś
    > łomot, to się zgodzę. Ale ja np. lubię filmową i takiej np. na
    > głośnikach laptopowych (Onkyo, ale wiadomo, że rewelacji nie ma), nawet
    > bym nie odpalał.

    Pozostaje mi przychylić się do opinii R.e.m.e.K-a. Chyba zacytowane
    zdanie Cię trochę przerosło koncepcyjnie :D.

    Ja odpalam Czajkowskiego na słuchawkach za 25 zł i - w co trudno
    uwierzyć - jest muzyka! Nie bój się i spróbuj - może jednak będzie coś
    słychać z tych laptopowych? :)

    pozdrawiam,
    PK

  • 84. Data: 2012-11-03 01:59:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 01:00, R.e.m.e.K pisze:

    > Chyba nie zatrybiles o co chodzilo Yakhubowi. Ale czy mozna sie dziwic?

    K-wa, weź mnie, proszę oświeć, w takim razie!

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 85. Data: 2012-11-03 02:00:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 01:40, PK pisze:

> [...]
    >
    > Ja odpalam Czajkowskiego na słuchawkach za 25 zł i - w co trudno
    > uwierzyć - jest muzyka! Nie bój się i spróbuj - może jednak będzie coś

    Prezerwatywy też kupujesz jakieś najtańsze w Biedronce, bo może jednak
    wytrzymają?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 86. Data: 2012-11-03 02:06:29
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 01:26, PK pisze:

> [...]
    > gadać.
    > Skocz do jakiejś filharmonii albo opery. Wiesz ile znajdziesz tam

    Ale dla mnie też to jest właśnie śmieszne. Gra to dobrze, bo sprzęt i
    źródła są dobre, a nie dzięki tym granitowym podstawkom, czy grubemu
    kablowi AC pociągniętemu bezpośrednio od skrzynki specjalnie na potrzebę
    zasilenia zestawu.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 87. Data: 2012-11-03 02:17:10
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 01:16, PK pisze:
    > Nie mogę znaleźć specyfikacji, ale zapewne te głośniki mają wąskie
    > pasmo przenoszenia (jak zwykle w takich miniwieżach). Wątpię też,
    > żeby grały jakoś cudownie (plastik, technologia z lat 90tych).

    A szkoda, bo byś się zdziwił. Właśnie technologia z lat '90 jest lepsza
    od tej z dzisiejszych mikro-wieży, które można właśnie porównywać z
    dobrymi głośnikami komputerowymi.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 88. Data: 2012-11-03 10:37:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Yakhub pisze:

    > Dobrej muzyce słaba jakość nie przeszkadza.

    Tu się nie zdecydowanie nie zgodzę. Pamiętam że miałem kiedyś kasetę
    zespołu Danzig. Cały czas w nagraniu słychać było cykanie. Nerwy mi
    wysiadały podczas słuchania.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 89. Data: 2012-11-03 12:21:56
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-03, $heikh el $hah <s...@g...com> wrote:
    > A szkoda, bo byś się zdziwił. Właśnie technologia z lat '90 jest lepsza
    > od tej z dzisiejszych mikro-wieży, które można właśnie porównywać z
    > dobrymi głośnikami komputerowymi.

    Och z pewnością. Procesory z lat 90tych też są lepsze niż te dzisiejsze.
    W ogóle elektronika się cofa, a nie rozwija...

    pozdrawiam,
    PK

  • 90. Data: 2012-11-03 12:57:21
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-03 12:21, PK pisze:

    > Och z pewnością. Procesory z lat 90tych też są lepsze niż te dzisiejsze.
    > W ogóle elektronika się cofa, a nie rozwija...

    Nie wmówisz mi, że np. takie coś (bo pisałem o mikro-wieżach) zagra
    lepiej od mojej:
    http://www.redcoon.pl/B240641-Sony-CMT-EH15_Wie%C5%B
    Ce-Stereo

    --