  • 11. Data: 2012-11-01 12:57:07
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 12:34:03 +0100, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup
    >
    > Dane klientów kluczowych?
    > Ja swoje arcyważne pliki trzymam na stacjonarnym i dwóch laptopach (drugi
    > nie jest w tym samym mieszkaniu), płycie DVD-RAM, pamięci flash i na
    > serwerze.

    Niektorzy nie kumaja, ze komputer moze sluzyc do zarabiania.
    Mam podobnie do Ciebie kilka lokalizacji kopii, wlacznie z dvd-ram, ale
    zainteresowal mnie ten nowy nosnik i chcialem sie dowiedziec od kogos
    bardziej zorientowanego jak sie ma marketingowy belkot do realizmu, byc moze
    warto by dvd-ram zamienic na ten nosnik.
    No ale trafilem na hatera, ktory wie lepiej ode mnie co chce archiwizowac.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 12. Data: 2012-11-01 13:03:59
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-01 12:57, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > warto by dvd-ram zamienic na ten nosnik.
    > No ale trafilem na hatera, ktory wie lepiej ode mnie co chce archiwizowac.

    K-wa, w domyśle: nie co, a po co aż tak. Jeśli masz tyle kopii, to
    prawdopodobieństwo, że je wszystkie stracisz jest mniejsze od trafienia
    szóstki w totku.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2012-11-01 13:11:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-01 12:38, R.e.m.e.K pisze:

    > Nie mierz wszystkich swoja miara. Naprawde myslisz, ze wszyscy komputerow
    > uzywaja do zabawy i sciagania pirackich gier?
    > Innymi slowy rzucasz sie jak piskorz w siatce i naprawde nie wiem o ch... Ci
    > biega. Nie masz nic do powiedzenia w watku to zmilcz.

    Nie masz argumentów za potrzebą, by nośnik miał żywotność liczoną w
    ERACH i pierdolisz bzdury, bo pomijając Sapera, Pasjansa, Wormsy i GTA,
    w które grałem do końca liceum, gry mnie nie interesują, a że studiuję
    dziennikarstwo i uczę się fotografiki, to mam zarówno bazę danych, jak i
    trochę cennych zdjęć, pomijając znowu archiwa e-mail i pliki
    konfiguracyjne kilku programów (choćby TotCmd), więc może sam się oddal
    szybkim biegiem z tego wątku.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 14. Data: 2012-11-01 13:33:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-11-01 13:11, Użytkownik $heikh el $hah napisał:

> [...]
    > trochę cennych zdjęć, pomijając znowu archiwa e-mail i pliki
    > konfiguracyjne kilku programów (choćby TotCmd), więc może sam się oddal

    Po bredniach jakie wypisujesz w usenecie nie wierzę że cokolwiek
    studiujesz, nie posądzam cię nawet o posiadanie matury. Twoje
    zainteresowania ograniczają się do mody panującą wśród dzieciaków
    na po pegeerowskiej prowincji i próbach błyśnięcia na coraz to nowej
    grupie dyskusyjnej. Wszędzie dosyć szybko jesteś rozpoznawany.
    Przepraszam że cię dekonspiruje ale próbuj błyszczeć na jakiejś
    innej grupie.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2012-11-01 14:48:04
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 01 Nov 2012 13:11:06 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Nie masz argumentów za potrzebą, by nośnik miał żywotność liczoną w
    > ERACH i pierdolisz bzdury, bo pomijając Sapera, Pasjansa, Wormsy i GTA,

    Jak na studenta to masz spory opor w mysleniu. Czy to, ze nosnik moze
    _rzekomo_ wytrzymac 1000 lat oznacza, ze uzytkownik powinien go uzyc, a
    nastepnie zakopac i przekazywac informacje przez 50 pokolen, zeby w koncu go
    ktos po 1000 lat odkopal? Nie wpadla, na drodze mozolnej dedukcji, do glowy
    mysl, ze skoro plyty maja wytrzymac 1000 lat, to drastycznie rosnie
    prawdopodobienstwo wytrzymania lat kilku? I ze dzieki temu ich przydatnosc
    do archiwizacji takze drastycznie wzrasta?

> [...]
    > trochę cennych zdjęć, pomijając znowu archiwa e-mail i pliki
    > konfiguracyjne kilku programów (choćby TotCmd), więc może sam się oddal

    Jak na przyszlego dziennikarza nie wykazujesz sie bystroscia. Trudno bym
    znikal z tego watku, skoro sam go zalozylem, prawda?
    Co do waznosci danych... jak widze w Twoim swiecie wazne dane to pliki
    konfiguracyjne Total Commandera, rozczaruje Cie - nie sa zbyt wazne, mozna
    je odtworzyc w krotkim czasie.
    Wiem, ze nie uwierzysz, ale wytez wyobraznie i wyobraz sobie, ze sa na
    swiecie ludzie, ktorzy archiwizuja owoce swojej wieloletniej pracy, serio. I
    zalezy im na jak najpewniejszych nosnikach, nawet jesli sa 10 razy drozsze
    od standardowych. Dasz wiare?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 16. Data: 2012-11-01 15:12:55
    Od: aL <b...@w...pl>

    W dniu 2012-10-31 14:08, R.e.m.e.K pisze:
    > Witam
    >
    > "Millenniata daje aż 1000 lat gwarancji na przechowywanie danych wykutych w
    > granicie.

    Nie miałem okazji używać płyt tej firmy, ale od lat istnieją podobnej
    trwałości
    nośniki - Archive Grade DVD - produkowane przez Verbatim, MAM-A Mitsui,
    Kodak (już ich nie ma na rynku) i chyba Panasonic/JVC (Nie testowałem
    tych ostatnich). Verbatimy A-grade DVD-R nagrane 5-6 lat temu odtwarzają
    się bez problemów, podobnie jak płyty Mitsui. Dla pewności trzymam
    jeszcze kopie na DVD-RAM. Parę najważniejszych dla mnie płyt
    przechowuję w metalowych pudełkach i hermetycznie zamykanych workach
    zip-lock.
    Pozdrawiam
    aL

    --
    There's no normal life, Wyatt. There's just life.

  • 17. Data: 2012-11-01 15:38:16
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-01 13:33, RadoslawF pisze:

> [...]
    > grupie dyskusyjnej. Wszędzie dosyć szybko jesteś rozpoznawany.
    > Przepraszam że cię dekonspiruje ale próbuj błyszczeć na jakiejś

    Wiesz, gdzie cię mam?
    No, właśnie.
    Tam, gdzie nie dochodzi słońce.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2012-11-01 15:48:34
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-01 14:48, R.e.m.e.K pisze:

> [...]
    > zalezy im na jak najpewniejszych nosnikach, nawet jesli sa 10 razy drozsze

    Wybacz, ale dalej unikasz odpowiedzi na antytezę, odnosisz się tylko do
    najmniej ważnych części moich wypowiedzi (po pliku wincmd.ini bym nie
    płakał, za to po jednym z *.cab bardzo), więc krótko rzecz ujmując:
    pierdolisz od rzeczy. Jak zrobisz kilka kopii, na kilku powszechnie
    dostępnych nośnikach, to nie ma szansy, by bez udziału jakiejś
    apokalipsy wszystkie się ulotniły. ZAWSZE zostanie przynajmniej jedna i
    wtedy można ponowić procedurę. Ale jak wolisz wyważać otwarte drzwi, to
    proszę bardzo, jednak zbyt dobrze o twojej inteligencji nie będzie to
    świadczyć.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 19. Data: 2012-11-01 15:50:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-01 15:12, aL pisze:

> [...]
    > jeszcze kopie na DVD-RAM. Parę najważniejszych dla mnie płyt
    > przechowuję w metalowych pudełkach i hermetycznie zamykanych workach

    No i to jest właśnie rozsądnie podejście.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 20. Data: 2012-11-01 16:41:29
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 01 Nov 2012 15:48:34 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > apokalipsy wszystkie się ulotniły. ZAWSZE zostanie przynajmniej jedna i

    No wlasnie o to chodzi, zeby ta jedna zostala, dlatego lepiej miec kilka
    kopii na lepszych nosnikach niz na gorszych. Cieszy mnie, ze to w koncu
    zakumales.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K