  • 131. Data: 2012-11-05 21:27:23
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-05 18:16, Przemysław Ryk pisze:

    > W sumie to im większe stado studentów będzie mieć Twoje podejście, to dla
    > mnie lepiej - doświadczenie mi rośnie, konkurencji nie będziecie stanowić.
    > :)

    Ale my jesteśmy z zupełnie innych specjalizacji...

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 132. Data: 2012-11-05 21:31:51
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-05 17:27, R.e.m.e.K pisze:
    > I czy to oznacza, ze sa lepszym nosnikiem niz CD? Winyl to cos w rodzaju
    > urzadzen spod znaku nagryzionego jablka, czyli specyficzna metoda na lans,
    > czasami pomieszana z sentymentem.

    Nie wiem i nie chce mi się sprawdzać, ale brat mi mówił, że nowoczesny
    gramofon w połączeniu z nowym winylem daje lepszy dźwięk niż CD-Audio.
    Ale to pewnie tylko audio-voodoo... Mnie wystarcza discman, którego
    przywiozłem sobie dzisiaj do Krakowa, a jutro rozglądnę się za fajnymi
    słuchawkami. :)

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 133. Data: 2012-11-05 21:38:08
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-11-05, R.e.m.e.K <g...@d...null> wrote:
    > I czy to oznacza, ze sa lepszym nosnikiem niz CD? Winyl to cos w rodzaju
    > urzadzen spod znaku nagryzionego jablka, czyli specyficzna metoda na lans,
    > czasami pomieszana z sentymentem.

    Dokładnie. Apple, ostre koła (jak ktoś nie kuma, to google albo
    pl.rec.rowery). Mówiąc inaczej: lookbook.nu.

    Winyle mają mniejszą wierność oryginalnym nagraniom niż nośniki
    cyfrowe. Nawet nowe. Po prostu nie ma o czym dyskutować. Jak ktoś
    lubi trzaski lub ma sentyment do staroci, to nikt mu nie broni.

    pozdrawiam,
    PK

  • 134. Data: 2012-11-05 21:43:29
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 21:27:23 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Ale my jesteśmy z zupełnie innych specjalizacji...

    I nadal kumacja znizkuje. Przeczytaj powoli jeszcze raz, zwroc szczegolna
    uwage na slowo: stado i liczbe mnoga przy: studenci. Wylacz egocentryzm i
    dopusc mysl, ze jestes jednym z wielu.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 135. Data: 2012-11-05 21:45:28
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 21:31:51 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Mnie wystarcza discman, którego przywiozłem sobie dzisiaj do
    > Krakowa, a jutro rozglądnę się za fajnymi słuchawkami. :)

    Ale kupisz je czy bazujac na statusie studenta bedziesz je "organizowal" po
    swojemu?

    MSPANC ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 136. Data: 2012-11-05 21:48:22
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-05 21:45, R.e.m.e.K pisze:

    > Ale kupisz je czy bazujac na statusie studenta bedziesz je "organizowal" po
    > swojemu?

    Jeśli to miał być żart, to słabo wyszedł. Do Media Marktu się przejadę,
    bo na morele.net nie widzę nic sensownego, no i nie chce mi się czekać.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 137. Data: 2012-11-05 21:49:55
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-05 21:38, PK pisze:

> [...]
    > cyfrowe. Nawet nowe. Po prostu nie ma o czym dyskutować. Jak ktoś
    > lubi trzaski lub ma sentyment do staroci, to nikt mu nie broni.

    Słyszałeś nowego winyla na nowym gramofonie hi-end?
    Gdybyś usłyszał jakiś trzask, to bym ci córkę oddał.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 138. Data: 2012-11-05 21:53:50
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 21:48:22 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Jeśli to miał być żart, to słabo wyszedł. Do Media Marktu się przejadę,
    > bo na morele.net nie widzę nic sensownego, no i nie chce mi się czekać.

    E tam slabo, kwestia gustu :-)
    Ale polece Ci na brak poczucia humoru dosc dobre sluchawki: KOSS Porta PRO

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 139. Data: 2012-11-05 21:55:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 21:49, $heikh el $hah pisze:

    > Słyszałeś nowego winyla na nowym gramofonie hi-end?
    > Gdybyś usłyszał jakiś trzask, to bym ci córkę oddał.

    (sprawdzić, czy nie ksiądz)

    Jak są eliminowane trzaski w nowych płytach winylowych? Odczyt laserem
    jest odporny na uszkodzenia? Ale odczyt laserem wymusza cyfrowość więc
    pewnie odczytuje się mechanicznie.

    Pytam, bo nie wiem, a zagadnienie ciekawe.

    --
    MN

  • 140. Data: 2012-11-05 21:57:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-11-05 21:53, R.e.m.e.K pisze:
    > KOSS Porta PRO

    Muszą być douszne.

    --