  • 121. Data: 2012-11-05 16:11:37
    Temat: Re: Trwale DVD - co o tym myslicie?
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.11.2012 15:46, Marcin N pisze:

    > Ale po co?
    > Po co kupować gramofon w dzisiejszych czasach?

    Po to żeby posłuchać winylowych płyt.

    p. m.

  • 122. Data: 2012-11-05 16:41:48
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-11-05 16:11, m pisze:

    > Po to żeby posłuchać winylowych płyt.

    Znalazłem jakiś czas temu stare winylowe płyty. Odkurzyłem więc stary
    gramofon i włączyłem. Słuchać się nie dało - tak był zdarte.

    Ciągle nie rozumiem, czemu miałbym słuchać starych płyt, albo nawet
    nowych (pewnie 10x droższych).

    --
    MN

  • 123. Data: 2012-11-05 17:13:09
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-05 16:41, Marcin N pisze:

    > Ciągle nie rozumiem, czemu miałbym słuchać starych płyt, albo nawet
    > nowych (pewnie 10x droższych).

    Też nie rozumiem, ale ludziska nadal to kupują
    http://www.ceneo.pl/9605651
    http://www.ceneo.pl/1628608

  • 124. Data: 2012-11-05 17:27:16
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 12:03:43 +0100, Dawid napisał(a):

    > Ty jednak durny jesteś.

    Po co takie epitety? Masz jakis problem?

    > Za trzaskami starsi ludzie, te płyty utrzymują się jeszcze tylko dzięki
    > młodym ludziom i trzeba za niektóre wybulić masę kasy.Na dobre płyty i
    > dobry gramofon nie każdego posiadacza empeczegoś stać.

    I czy to oznacza, ze sa lepszym nosnikiem niz CD? Winyl to cos w rodzaju
    urzadzen spod znaku nagryzionego jablka, czyli specyficzna metoda na lans,
    czasami pomieszana z sentymentem.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 125. Data: 2012-11-05 17:56:16
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-05 17:27, R.e.m.e.K pisze:

    > Po co takie epitety?
    Nauczyłem się od Ciebie.

    > I czy to oznacza, ze sa lepszym nosnikiem niz CD?
    Gdzie to wyczytałeś, powiedziałem coś takiego?

  • 126. Data: 2012-11-05 18:02:49
    Od: Tomasz Jasiński <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 05 Nov 2012 17:13:09 +0100
    doszła do mnie wiadomość <5097e596$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    od Dawid <x...@n...pl> :

    >Też nie rozumiem, ale ludziska nadal to kupują
    >http://www.ceneo.pl/9605651
    >http://www.ceneo.pl/1628608

    OYaYebye, w jednym z tych sklepów można kupić kabel usb za jedyne 4090
    zł, kabel HDMI za jedyne 829 i RCA za 8190, wszystko to "ręcznie
    składane kable przez naszych wysoko wykwalifikowanych inżynierów".
    Ciekawe ile kosztuje tuningowany do przechowywania plików MP3 dysk
    twardy...
    --
    "To, czy myśli się metalem, czy kisielem, jest obojętne."
    Stanisław Lem - Altruizyna.

  • 127. Data: 2012-11-05 18:16:46
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 14:58:36 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Dzięki za niezwykle konstruktywną opinię i merytoryczne, wiarygodne
    > źródło...

    W sumie to im większe stado studentów będzie mieć Twoje podejście, to dla
    mnie lepiej - doświadczenie mi rośnie, konkurencji nie będziecie stanowić.
    :)

    [ Życie jest zbyt cięzkie, by przykładać do niego wagę. (S.J. Lec) ]

  • 128. Data: 2012-11-05 18:44:10
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 17:56:16 +0100, Dawid napisał(a):

    > Nauczyłem się od Ciebie.

    O, kolejny medrzec... skad wy sie kurna bierzecie?*

    * - pytanie retoryczne

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 129. Data: 2012-11-05 18:54:42
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2012-11-05 18:44, R.e.m.e.K pisze:

    > O, kolejny medrzec... skad wy sie kurna bierzecie?*
    >
    > * - pytanie retoryczne

    Może mamusi zapytaj.
    Chyba wie?
    * pytanie retoryczne

  • 130. Data: 2012-11-05 19:30:14
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-05 16:41, Marcin N pisze:
    > Znalazłem jakiś czas temu stare winylowe płyty. Odkurzyłem więc stary
    > gramofon i włączyłem. Słuchać się nie dało - tak był zdarte.

    Może nie płyty były zdarte tylko szpilka jest do wymiany (ta jeżdżąca po
    płycie).

    --
    animka