  • 61. Data: 2012-06-01 20:06:41
    Temat: Re: Trwa nabór do Hell's Angels - naszywki gratis
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 06/01/2012 08:04 PM, Marcin N wrote:

    > Ty się teraz nie wykręcaj. Kiedy ten seks?

    Mimo Twych usilnych starań nic z tego nie będzie, wolę kobiety.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 62. Data: 2012-06-01 21:01:20
    Temat: Jak zostać Preclem - derywaty ontologiczne :)
    Od: Mnich <t...@g...com>

    On 1 Cze, 19:30, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > No to nowy temat: jak zostać preclem? Z kim muszę się przespać?

    To nie giełda pracy w Biedronce :)))))
    Kiedyś na preclach wystarczyło posiadać 2oo i przynajmniej deklarować
    fun z rajzy. Siem człowiek zawsze cosik ciekawego dowiedział o świecie
    i o motorach. A to się ktoś pochwalił nabytkiem, ktoś zreferował gdzie
    był, z kim chlał i dlaczego rzyganie jest kwintesencją motocyklowego
    stylu balangowania.
    Była Ania z Zielonej Dziury i jej jeśli dobrze pamiętam Red Zjawa,
    ktoś cosik szczelił prozą co śmichu- ech, dziś prawdziwych preclów
    już nie ma - archiwum ostało się jeno.
    Tera stare lwy podnoszą tylko łby jak zapachnie w pobliżu ścigaczem. A
    niektórym to się nawet warczeć nie chce. ;))

    Zeby nie było, że krytykuję, człowiek chętnie tu zagląda jak bumerang,
    powim szumnie Kolebka Preclowatości :))

    pozdr
    Mnich

  • 63. Data: 2012-06-01 23:01:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-06-01 20:06:41 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Mimo Twych usilnych starań nic z tego nie będzie, wolę kobiety.

    Spoko spoko, to się z wiekiem zmienia...
    ;-)

    de Fresz

  • 64. Data: 2012-06-01 23:18:59
    Temat: Re: Jak zostać Preclem - derywaty ontologiczne :)
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-01 21:01, Mnich pisze:

    > To nie giełda pracy w Biedronce :)))))

    Dobra, to może ja, inaczej:
    komu trzeba obiecać z uniesioną prawicą, a lewicą położoną na baku, że
    się nie prześpi z jego córką?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 65. Data: 2012-06-01 23:58:36
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!

    On 1 Cze, 17:55, Mnich <t...@g...com> wrote:

    > :)))  Szacuneczek
    >
    > "Co? Gdzie? Drzwi pod prądem! Co? Podkop? Lampa w podłodze! Wszystko
    > to popieprzone!"
    >
    > Przyznaję się bez bicia - zgrzeszyłem łatwowiernością - ale tak to
    > jezd jak się człek musi stołować w MC Donaldzie - tam też cuchnie
    > podpuchą ale .....................żre się co jest.   Ostatni raz
    > zgrzeszyłem podobną wiarą w II Filar :)

    Grzeszysz slowem i dowcipem, ktore sledzacych forum sikacza z wypekami
    na pryszczach moga przyprawic o bolesnosc powyzej szyi.

    > Mam skoczyć za karę po fajki dla starego precla  czy samo zawstydzenie
    > wystarczy      ? :)

    Ja bym sugerowal tydzien odpowiadania na wszystkie posty dwoch
    wskazanych mocarzy piora. Wszystkie, co do jednego. Odechce Ci sie
    "filozowania" ;)

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 66. Data: 2012-06-02 14:47:58
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-02 14:34, Szuwarek pisze:
    > Lepiej nic nie mówić i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie
    wątpliwości.

    Okurwa! Abraham Lincoln z grobu na precle nadaje!

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 67. Data: 2012-06-02 21:36:11
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup

    > Okurwa! Abraham Lincoln z grobu na precle nadaje!

    Albo Konfucjusz, albo Mark Twain.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 68. Data: 2012-06-02 22:10:28
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 2 Cze, 21:36, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "$heikh el $hah"  napisał w wiadomości grup

    > Albo Konfucjusz, albo Mark Twain.

    Imc Abraham niestety. Twain wslawil sie stwierdzeniem, ze wiadomosci o
    jego smierci sa nieco przesadzone.

  • 69. Data: 2012-06-03 13:05:58
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości grup
    4g2000vbb.googlegroups.com...
    > Imc Abraham niestety. Twain wslawil sie stwierdzeniem, ze wiadomosci o
    > jego smierci sa nieco przesadzone.

    Na zagranicznych forach czytalem kilka dyskusji na ten temat - doszli do
    wnioskow, ze albo Twain cytowal Lincolna, albo Lincol Twaina, a w ogole to
    Konfucjusz tez mogl to powiedziec.

  • 70. Data: 2012-06-03 13:19:42
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-06-03 13:05, Ivam pisze:
> [...]
    >
    > Na zagranicznych forach czytalem kilka dyskusji na ten temat - doszli do
    > wnioskow, ze albo Twain cytowal Lincolna, albo Lincol Twaina, a w ogole

    Chuj z tym, bo na forumie mamy oryginaua!

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!