    Subject: Re: Trudno wszystko przewidzieć
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <58a463d9$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <58aacc91$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58ac167f$0$15197$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <58ad73ef$0$15186$65785112@news.neostrada.pl>
    <58ad9ee1$0$15198$65785112@news.neostrada.pl>
    <58ada541$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Wed, 22 Feb 2017 16:50:57 +0100

    W dniu 2017-02-22 o 15:50, J.F. pisze:

    > No dala slabszym, z kieszeni "mocniejszych".
    > Przy czym w Warszawie sytuacja specyficzna, bo jednak zniszczenia ogromne.

    Mieszkanie było wybudowane przed wojną na spółdzielczym Żoliborzu.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Warszawska_Sp%C3%B3%C5
    %82dzielnia_Mieszkaniowa

    Nawet nie wiedziałem, kto ją zakładał przed wojną. Ładna historia ;)

    > A widzisz, przyszedl rok 1990-ty, ustroj sie zmienil, a lokatorka mogla
    > sie dalej smiac i grosze placic.

    Sprawa była przeciągana w sądzie ponad miarę.
    Kuzynka przez kilka lat płaciła wynagrodzenie adwokatowi,
    który tak kiepsko prowadził sprawę, że go wreszcie zmieniła.
    Przypadkowo wyszło na jaw, że adwokat dobrze znał ze szkoły tą osobę
    przeciwko której występował, do czego się nie przyznał a chyba powinien.
    Namawiałem kuzynkę by wystąpiła ze skargą na adwokata, bo był konflikt
    interesów, ale chyba odpuściła sprawę.

    > Co prawda ten smiech to juz taki przedsmiertny, bo wizja bruku coraz
    > blizej.

    Jak uwolniono czynsze to się przeprowadziła do willi,
    która wybudowała oszczędzając na czynszu.

    WM