-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news2.ipa
rtners.pl!not-for-mail
From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trójmiasto - silnikowiec z prawdziwego zdarzenia? - help!
Date: Tue, 26 Jun 2012 12:37:51 +0200
Organization: GTS Energis
Lines: 14
Message-ID: <jsc3dv$d4c$1@news2.ipartners.pl>
References: <js9ng8$29ne$1@news2.ipartners.pl> <jsbm73$p31$1@inews.gazeta.pl>
<jsbodk$7i7$1@news2.ipartners.pl> <jsbp9d$h9s$1@inews.gazeta.pl>
<jsbq43$8fv$1@news2.ipartners.pl> <jsburu$3td$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: nanajuushi.ipartners.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news2.ipartners.pl 1340707071 13452 157.25.157.219 (26 Jun 2012 10:37:51
GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 26 Jun 2012 10:37:51 GMT
In-Reply-To: <jsburu$3td$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.28) Gecko/20120306
Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2456448
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-06-26 11:19, bratPit[pr] pisze:
> jeżeli auto ma 170kkm to przypuszczam, że to jednak dół silnika, jedyne
pocieszesznie ze znanych mi przypadków, że zwykle pomiary wskazywały, że wystarczyło
wymienić same pierścienie bez szlifu i auta jeżdżą, a spalanie oleju powróciło na
akceptowalny poziom rzędu 1L/10kkm,
Mam tylko nadzieję że po ew. wymianie pierścieni, wlaniu sensownego oleju i wymianie
częstszej niż 30kkm :/ problem nie wróci szybko.
Myślałem żeby go potem zalać 5W50 - syntetyczny, może tyle nie nabrudzi i nagaru nie
narobi.
A jednocześnie nieco bardziej lepki niż typówka więc może za dużo go nie przepali.
Nissan, też 16V, jeździ na tym oleju super, jest cichutki, a pali go ~nic
--
Jakub Witkowski | Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
z domeny | nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl | lub całości poglądom ich Autora.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.12 12:41 Jakub Witkowski
- 26.06.12 11:22 Adam Adamaszek
- 26.06.12 14:33 Jakub Witkowski
- 26.06.12 16:32 Adam Adamaszek
- 26.06.12 17:55 bratPit
- 26.06.12 18:00 bratPit
- 27.06.12 10:06 Tomasz Pyra
- 27.06.12 10:46 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=