-
Data: 2012-06-26 11:19:57
Temat: Re: Trójmiasto - silnikowiec z prawdziwego zdarzenia? - help!
Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
>> z uszczelniaczami to jest zawsze lekkie wróżenie z fusów, po całonocnym
>> postoju można wziąć drugą osobę niech odpala auto, a samemu patrzeć na
>> wydech, jak są nieszczelne uszczelniacze to po trzonkach zaworów olej
>> spływa do cylindra i przy odpalaniu rano zakopci na niebiesko,
>
> No patrzyłem, nie kopci na niebiesko przy odpalaniu ani na zimno, ani na
> gorąco.
> W kontekście ubytku oleju można by napisać: niestety nie kopci.
>
jeżeli nie zakopci rano to niestety raczej wskazuje na dół silnika :/
>> z kolei przy zapieczonych zgarniaczach oleju powinien kopcić przy
>> obciążeniu i wysokich obrotach (redukcja i wyprzedzanie) ale żeby to było
>> widać to musiałby dużo pić tego oleju,
>
> Tego na razie nie miałem jak zweryfikować z braku drugiego kierowcy,
> przygazówka na postoju nie objawia dymu.
> Bierze 1L/1000, typowo... wyniki spalin: bdb.
>
>> ja niestety obstawiam, że to zapieczone zgarniacze oleju dają popalić :/
>
> Czy pomiar sprężania, próba olejowa dadzą wiarygodny obraz, czy to nadal
> wróżenie?
_wydaje mi się_, że przy zapieczonych zgarniaczach oleju niewiele z takiej
próby wyniknie,
> Jeśli by się nie pogarszało, to chyba odpuszczę... Dwóch mechaników (w tym
> opel service) radzi najpierw
> wlać płukankę i liczyć na to że się choć niektóre pierścienie odblokują.
> Auto ma 170kkm, raczej pewne.
można spróbować, jak z psychologiem, jak nie pomoże to i nie zaszkodzi...
> W papierach f-ra na "naprawę głowicy" (2011, przy 160kkm), o ile potrafię
> rozczytać język oprawców.
> Rozrząd, pompa wody, termostat, UPG + sruby, cośtam (ale nie ma wypisanych
> ani uszczelniaczy ani zaworów...)
> Ciekawe co to było - może przegrzany
pewnie się nie dowiemy,
jeżeli auto ma 170kkm to przypuszczam, że to jednak dół silnika, jedyne
pocieszesznie ze znanych mi przypadków, że zwykle pomiary wskazywały, że
wystarczyło wymienić same pierścienie bez szlifu i auta jeżdżą, a spalanie
oleju powróciło na akceptowalny poziom rzędu 1L/10kkm,
brat
Następne wpisy z tego wątku
- 26.06.12 12:37 Jakub Witkowski
- 26.06.12 12:41 Jakub Witkowski
- 26.06.12 11:22 Adam Adamaszek
- 26.06.12 14:33 Jakub Witkowski
- 26.06.12 16:32 Adam Adamaszek
- 26.06.12 17:55 bratPit
- 26.06.12 18:00 bratPit
- 27.06.12 10:06 Tomasz Pyra
- 27.06.12 10:46 Jakub Witkowski
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe