-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Poldek <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Date: Thu, 21 Nov 2013 23:24:59 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <l6m17o$9tl$1@node1.news.atman.pl>
References: <l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl>
<528e8003$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-76-84-246.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1385072696 10165 89.76.84.246 (21 Nov 2013 22:24:56 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Nov 2013 22:24:56 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:25.0) Gecko/20100101 Firefox/25.0
SeaMonkey/2.22.1
In-Reply-To: <528e8003$0$2160$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2511831
[ ukryj nagłówki ]J.F wrote:
> Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
>> Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską
>> a węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto
>> na szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute.
>> Kierowca tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5
>> metra od samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.
>
>> Mój apel polega na tym, żeby:
>> a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi
>> ekspresowej,
>> b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
>
> Slusznie apelujesz, ale
> -zapewne sie nie dalo z prawej, skoro zostawil z lewej,
>
> - skoro nie widzisz stojacego auta (mial awaryjne ?), to pewnie trojkata
> tez nie zauwazysz.
> pierwszy szybki kierowca rozbije trojkat, drugi przywali w auto :-)
Nie miał włączonych migaczy awaryjnych.
Wolę przywalić jednak w trójąt, niż przy prędkości 120 sieknąć w
zaparkowane auto.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 23:38 Poldek
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=