  • 1. Data: 2012-09-19 22:03:55
    Temat: Trochę OT. Ale jednak elektronika
    Od: "ITTA" <i...@i...it>

    Czym Polska chce dogonić normalne kraje?
    Lizaniem smietanki z nóg klechów? Uczelniami typu Politechnika Wrocławska?
    Ze szczególnym akcentem na Wydział Elektoniki.
    Nauki na wskroś nowoczesnej. Ale nie na tej uczelni. Program zajęć pisany
    chyba pod sfrustrowanych pracowników "naukowych", którzy muszą jakoś dotrwać
    do emerytury a nic poza swoimi wysokowysublimowanymi, ściśle teoretycznymi
    przedmiotami nie umieją. eby choć te przedmioty pasowały do specjalizacji
    grup, w których są prowadzone. Ale to chyba generator losowy robił
    przyporządkowanie przedmiotów do specjalizacji.
    Politechnka Wrocławska, a przynajmniej Wydział Elektroniki to skansen. Lub
    folwark. Z przykrością to stwierdzam. Po raz kolejny. A im wyższy rok, tym
    bardziej przedmioty odjeżdżają od specjalizacji grupy.
    "Takie będą rzeczpospolite jakie będzie młodzieży chowanie"? No, to ten kraj
    polegnie.

  • 2. Data: 2012-09-19 22:20:58
    Temat: Re: Trochę OT. Ale jednak elektronika
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    ITTA wrote:

    > Czym Polska chce dogonić normalne kraje?
    > Lizaniem smietanki z nóg klechów? Uczelniami typu Politechnika Wrocławska?
    > Ze szczególnym akcentem na Wydział Elektoniki. [...]

    Chcesz coś się nauczyć? Ucz się sam - jako student powinieneś to wiedzieć.
    Wylanie hejtingu na uczelnie nic tu nie pomoże. Aha - nie, nie bronie
    uczelni, ja też bym mógł wypunktować listę stu tysięcy rzeczy, które mi się
    nie podobały na mojej, ale coś by to zmieniło? NIC. W związku z tym
    proponuję wziąć się do roboty, są książki, internet, i grupowicze tutaj
    chętni do pomocy.

    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 3. Data: 2012-09-19 22:26:17
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-09-19 22:03, ITTA pisze:
> [...]
    > rok, tym bardziej przedmioty odjeżdżają od specjalizacji grupy.
    > "Takie będą rzeczpospolite jakie będzie młodzieży chowanie"? No, to ten

    Czym cię skrzywdzono na elektronice. Dziekan kazał ci zlizywać śmietankę
    z jego kolan albo innych części ciała?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2012-09-19 22:31:14
    Od: "Shorty" <m...@p...org>

    Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie podobały na mojej, ale coś by to zmieniło? NIC. W związku z tym
    > proponuję wziąć się do roboty, są książki, internet, i grupowicze tutaj

    Ja akurat trochę inaczej to zrozumiałem. Nie wiem nawet, czy ITTA jest
    studentem.
    Sam jestem absolwentem tego wydziału i cośtam cośtam słyszę o tym wydziale.
    Jeśli uważasz, że nauka pisma technicznego (sic!) na wydziale elektroniki w
    XXI wieku jest potrzebna, to pozwolę się z tobą nie zgodzić. A podobnych
    przykładów dotyczących tegoż wydziału mógłbym podać więcej.

    Pozdrawiam
    Shorty

  • 5. Data: 2012-09-20 11:51:02
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ciekawe podejście, dziś gdy nad każdą pierdołą - burza mózgów mega zespołu
    międzynarodowego - studia mają inne cele, im nie chodzi o nauczenie, chodzi
    o wybranie największych kumpli zapewniających byt tych "nauczycieli", widać
    po grupach, jaki chłam jest tu lansowany jako coś dobrego... myślę tu o
    książkach o elektronice...

    P.S. ja dołączam Politechnikę Warszawską

  • 6. Data: 2012-09-20 12:29:03
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-09-19 22:20, Jakub Rakus pisze:

> [...]
    > nie podobały na mojej, ale coś by to zmieniło? NIC. W związku z tym
    > proponuję wziąć się do roboty, są książki, internet, i grupowicze tutaj

    Przecież to jakiś troll albo marketoid. Widzę ten
    post już na którejś z kolei grupie.

    pzdr
    bartekltg

  • 7. Data: 2012-09-20 12:35:27
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no i zepsułeś powietrze...

  • 8. Data: 2012-09-20 12:54:37
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    > no i zepsułeś powietrze...

    Oj, panie identyfikator, chyba pojedziecie na obóz
    reedukacyjny. Oficer prowadzący już powiadomiony.

    pozdrawiam i życzę udanej wycieczki
    bartekltg

  • 9. Data: 2012-09-20 12:57:10
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    ale dlaczego, temat BARDZO ciekawy,
    to milczenie Romana jest wymowne...

  • 10. Data: 2012-09-20 13:31:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ITTA" napisał w wiadomości
> [...]
    >skansen. Lub folwark. Z przykrością to stwierdzam. Po raz kolejny. A
    >im wyższy rok, tym bardziej przedmioty odjeżdżają od specjalizacji

    Nie wiem jak teraz, ale kilkanascie lat temu uczelnia postawila na
    nowoczesnosc i kapitalizm.

    To polega na tym ze pracownik zglasza przedmiot, a studenci go
    wybieraja, lub nie ... lub staje sie obowiazkowy :-)

    Wbrew nazwie "uczelnia" obecnie to sa bardziej "badalnia", czy moze
    raczej "pisalnia publikacji".
    No wiec czemu pracownicy nie mieliby uczyc tego co chca ? :-)

    Ale sa uczelnie otwarte na nowe trendy:
    http://metromsn.gazeta.pl/Gwiazdy/1,127256,12499281,
    Kasia_Tusk_bedzie_wykladac_na_WYZSZEJ_UCZELNI_.html

    P.S. tak nawiasem mowiac to niejaki A.L. (imie i nazwisko znane starym
    usenetowiczom) dal podobny przyklad z jednej z amerykanskch uczelni -
    i tam jest podobnie :-)

    J.