  • 61. Data: 2012-07-25 17:15:29
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jup1i6$9e9$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak jak Ty tak i supermarket nie może nikomu zaaresztować samochodu.

    Jesteś pewien?
    Kilka tygodni temu widziałem w tv reportaż, w którym pokazali jak prywatna
    firma na prywatnym parkingu zakłada blokady na kołach i zdejmuje je dopiero
    po opłaceniu gotówką opłaty za postój. Przed wjazdem na parking wisiała
    tablica z regulaminem. Policja przyjeżdżała i twierdziła, że oni nic nie
    mogą bo to teren prywatny i zasady postoju ustala właściciel, a kierowca
    widział regulamin przy wjeździe i wjeżdżając go zaakceptował.
    Co prawda rzecznik sądu twierdził, że blokady zakładać nie mogą, co najwyżej
    spisać kierowcę i wytoczyć mu sprawę, ale policja wiedziała swoje i twardo
    miała w nosie tą opinię...

  • 62. Data: 2012-07-26 09:46:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_wytnij_to_poczta.onet.pl> wrote:

    > Co prawda rzecznik sądu twierdził, że blokady zakładać nie mogą, co najwyżej
    > spisać kierowcę i wytoczyć mu sprawę, ale policja wiedziała swoje i twardo
    > miała w nosie tą opinię...

    Więc zdjąć koło, założyć zapasowe, i do sądu... jak ktoś ma czas i nerwy.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 63. Data: 2012-07-26 09:52:37
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@n...invalid> napisał w
    wiadomości news:pms.1343288775@news.chmurka.net...

    > Więc zdjąć koło, założyć zapasowe, i do sądu... jak ktoś ma czas i nerwy.

    To nie było takie proste. Kiedy kierowca chciał tak zrobić, zaraz pojawiał
    się dresik z kolejną blokadą. Kierowca próbował go odpędzić, a dresik darł
    japę: "niech mnie pan nie dotyka". Kierowca się odwracał, dresik rzucał się
    do koła. Wezwany patrol policji rozkładał ręce.

  • 64. Data: 2012-07-26 09:57:48
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:juqt02$lma$1@node2.news.atman.pl...

    Kierowca się odwracał, dresik rzucał się
    > do koła. Wezwany patrol policji rozkładał ręce.

    Znalazłem:
    http://uwaga.tvn.pl/59158,wideo,355789,spor_o_blokad
    y_na_kolach,spor_o_blokady_na_kolach,reportaz.html

  • 65. Data: 2012-07-26 10:04:41
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2012-07-26 09:57, Iksiński pisze:

> [...]
    >
    > Znalazłem:
    > http://uwaga.tvn.pl/59158,wideo,355789,spor_o_blokad
    y_na_kolach,spor_o_blokady_na_kolach,reportaz.html

    Blokady zakładane przez SM i Policje wymagają nieco wolnego miejsca obok
    koła. Jak się stanie przy wysokim krawężniku naprawdę blisko, to blokady
    nie da się założyć. W Anglii maja inne blokady i tego problemu nie ma.
    Polacy zresztą znaleźli szybko na nie sposób.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 66. Data: 2012-07-26 10:15:03
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

> [...]

    > japę: "niech mnie pan nie dotyka". Kierowca się odwracał, dresik rzucał się
    > do koła. Wezwany patrol policji rozkładał ręce.

    Zadzwonić po 3 kolegów, każdego ustawić przy jednym kole, i niech drą japę
    "niech mnie pan nie dotyka" do dresika :)

    Wiem, teoretyzować sobie można.

  • 67. Data: 2012-07-26 13:17:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Iksiński" napisał w wiadomości grup
    >Co prawda rzecznik sądu twierdził, że blokady zakładać nie mogą, co
    >najwyżej spisać kierowcę i wytoczyć mu sprawę, ale policja wiedziała
    >swoje i twardo miała w nosie tą opinię...

    Rzecznik sadu powinien wiedziec ze nie jest sedzia sadu najwyzszego,
    zeby moc jakies wiazace opinie wystawiac, oraz znac kodeks cywilny :-)

    J.

  • 68. Data: 2012-07-26 13:18:00
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" napisał
    >Tak jak Ty tak i supermarket nie może nikomu zaaresztować samochodu.

    No, z tym to mozna dlugo dyskutowac, teoretycznie i praktycznie ...

    J.

  • 69. Data: 2012-07-26 13:46:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-26 09:46, Adam Wysocki pisze:

    > Więc zdjąć koło, założyć zapasowe, i do sądu... jak ktoś ma czas i nerwy.

    Od razu chcieli zakładać drugie... Oglądałem reportaż, w sumie to ja bym
    chyba zadzwonił po lawetę, aby zabrali auto i dostarczyli mi na podwórko. :)

    --
    anacron

  • 70. Data: 2012-07-26 14:00:57
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    anacron <a...@a...pl> wrote:

    > Od razu chcieli zakładać drugie... Oglądałem reportaż, w sumie to ja bym
    > chyba zadzwonił po lawetę, aby zabrali auto i dostarczyli mi na podwórko. :)

    A kto pokryłby koszt?

    Tak czy inaczej oni nie odzyskaliby blokady.