  • 1. Data: 2012-07-18 18:17:02
    Temat: Tresura w akcji.
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Pojechałem na zakupy do marketu. Jest tam kilkanaście miejsc parkingowych dla
    niepełnosprawnych. Oznakowane jak trzeba. Z daleka widać że jakieś
    zbiegowisko. Rezygnuje ktoś z kapitalizmu pomyślałem. Podjeżdżam bliżej a tam
    na co drugim samochodzie blokada na kole. Jedni się miotają inni zrezygnowani
    siedzą w samochodach.Dobrze chujom zrobili Ciekawe czy to spontaniczna akcje
    jednego sprawiedliwego czy coś bardziej zorganizowanego.

  • 2. Data: 2012-07-18 18:34:51
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 16:17:02 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

> [...]
    > siedzą w samochodach.Dobrze chujom zrobili Ciekawe czy to spontaniczna akcje
    > jednego sprawiedliwego czy coś bardziej zorganizowanego.

    A jaka sieć zdecydowała się na taki krok ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 3. Data: 2012-07-18 18:39:46
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    huri_khan <s...@s...pl> napisał(a):

    > A jaka sieć zdecydowała się na taki krok ?

    Manufaktura w Łodzi. To nie sieć tylko taki kompleks handlowo rozrywkowy.

  • 4. Data: 2012-07-18 18:47:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "huri_khan" napisał w wiadomości grup

    >A jaka sieć zdecydowała się na taki krok ?

    A musi siec ? Jak w kasie miejskiej pusto, to moze SM z wlasnej
    inicjatywy, czy musi czekac na zaproszenie wlasciciela ?

    J.

  • 5. Data: 2012-07-18 19:19:53
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A musi siec ? Jak w kasie miejskiej pusto, to moze SM z wlasnej
    > inicjatywy, czy musi czekac na zaproszenie wlasciciela ?
    >
    > J.

    Według mnie to bez względu na stan kasy w zasranym zakresie obowiązków straży
    miejskiej są takie działania. Nie mam zielonego pojęcia po co wystawiają się z
    fotoradarami jak na parkingach jest butelka niewypitka. Przynajmniej przez
    jakiś czas.

  • 6. Data: 2012-07-18 19:32:27
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    kogutek wrote:
> [...]
    > widać że jakieś zbiegowisko. Rezygnuje ktoś z kapitalizmu pomyślałem.
    > Podjeżdżam bliżej a tam na co drugim samochodzie blokada na kole.

    No dobra, sie nalezy. We Wroclawiu raczej nie zajmuja takich miejsc nagminnie.

    Ale jak to juz ktos zauwazyl market olbrzymi, parkowac musi tuz pod drzwiami a
    w srodku juz magicznie przelatuje setki metrow korytarzy. Ulatwienie jest ale
    czy tak potrzebne.

  • 7. Data: 2012-07-18 19:41:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > A musi siec ? Jak w kasie miejskiej pusto, to moze SM z wlasnej
    > inicjatywy, czy musi czekac na zaproszenie wlasciciela ?

    a już nie musi?

  • 8. Data: 2012-07-18 19:58:07
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

> [...]
    > w srodku juz magicznie przelatuje setki metrow korytarzy. Ulatwienie jest ale

    Niektórym może się to wydać dziwne ale się z Tobą zgadzam. Ułatwienie powinno
    wynikać ze stosunków międzyludzkich. Tam gdzie ludzie się szanują tego typu
    uregulowanie nie jest potrzebne. Sami zostawią kilka wolnych miejsc bliżej
    wyjścia dla tych co mogą tego potrzebować. Dla osób starszych lub wręcz
    starych, kobiet w ciąży itp. Ale tutaj Panie bydło mieszka. I trzeba to było
    zrobić urzędowo. Piszesz że jak inwalida albo kobieta w ciąży stanie dalej to
    bez znaczenia bo i tak się w sklepie nałazi. Jak dla nich jest bez znaczenia
    to jest i bez znaczenia dla młodych silnych i sprawnych. Dzisiaj większość z
    tych co mieli blokady to byli młodzi silni i sprawni. Taka blokada na kole na
    parkingu przed sklepem. Tylko dlatego że stanął na miejscu dla niego nie
    przeznaczonym to dobra szkoła życia dla żula z samochodem. Myślał że mu
    wszystko wolno. I nagle w sytuacji w której niczego by się nie spodziewał taka
    przykrość. I jeszcze nie ma komu w ryja dać. To jak dają mandaty pod marketem
    to może i będą dawali jak sobie pod żabką stanie na zakazie.

  • 9. Data: 2012-07-18 20:06:07
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    kogutek w <news:ju6osi$6jk$1@inews.gazeta.pl>:

> [...]

    Szkoda, że w PoRD tak to sformułowali:
    Art. 130a.
    1. Pojazd jest usuwany z drogi na koszt właściciela w przypadku:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    [...]
    4) pozostawienia pojazdu nieoznakowanego kartą parkingową, w miejscu
    przeznaczonym dla pojazdu osoby niepełnosprawnej o obniżonej sprawności
    ruchowej oraz osób wymienionych w art. 8 ust. 2;

    Bez "z drogi" powinno być.

    --
    Tomasz Nycz

  • 10. Data: 2012-07-18 20:56:25
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-07-18, Papkin <s...@s...net> wrote:
> [...]
    > Ale jak to juz ktos zauwazyl market olbrzymi, parkowac musi tuz pod
    > drzwiami a w srodku juz magicznie przelatuje setki metrow korytarzy.

    Czy przelatuje? A może toczy się na wózku, balkoniku czy o lasce?
    A może ma porażenie dolnej połowy ciała i w ogóle ledwo chodzi,
    a po śliskim betonie to już prawie wcale?

    A teraz wyobraź sobie, że na dworze jest -30*C. Albo kilka cm błota
    pośniegowego. Albo +40*C i silne słońce, a parkingi przy marketach
    raczej nie słyną z oferowanego cienia.

    200m na dworze może być wysiłkiem większym niż 2000m w klimatyzowanym
    sklepie. I nie tylko dla niepełnosprawnych, ale też (a może przede
    wszystkim) dla kobiet w ciąży i osób starszych. Dlatego fajnie byłoby,
    gdyby ludzie bez przymusu zostawiali kilka wolnych miejsc przy wejściu,
    ale nie chcę wymagać zbyt wiele: zacznijmy od przestrzegania tych
    specjalnie wyznaczonych :).

    pozdrawiam,
    PK