    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tresura w akcji.
    Date: Wed, 18 Jul 2012 17:58:07 +0000 (UTC)

    Papkin <s...@s...net> napisał(a):

    > No dobra, sie nalezy. We Wroclawiu raczej nie zajmuja takich miejsc nagminnie.
    >
    > Ale jak to juz ktos zauwazyl market olbrzymi, parkowac musi tuz pod drzwiami a
    > w srodku juz magicznie przelatuje setki metrow korytarzy. Ulatwienie jest ale
    > czy tak potrzebne.

    Niektórym może się to wydać dziwne ale się z Tobą zgadzam. Ułatwienie powinno
    wynikać ze stosunków międzyludzkich. Tam gdzie ludzie się szanują tego typu
    uregulowanie nie jest potrzebne. Sami zostawią kilka wolnych miejsc bliżej
    wyjścia dla tych co mogą tego potrzebować. Dla osób starszych lub wręcz
    starych, kobiet w ciąży itp. Ale tutaj Panie bydło mieszka. I trzeba to było
    zrobić urzędowo. Piszesz że jak inwalida albo kobieta w ciąży stanie dalej to
    bez znaczenia bo i tak się w sklepie nałazi. Jak dla nich jest bez znaczenia
    to jest i bez znaczenia dla młodych silnych i sprawnych. Dzisiaj większość z
    tych co mieli blokady to byli młodzi silni i sprawni. Taka blokada na kole na
    parkingu przed sklepem. Tylko dlatego że stanął na miejscu dla niego nie
    przeznaczonym to dobra szkoła życia dla żula z samochodem. Myślał że mu
    wszystko wolno. I nagle w sytuacji w której niczego by się nie spodziewał taka
    przykrość. I jeszcze nie ma komu w ryja dać. To jak dają mandaty pod marketem
    to może i będą dawali jak sobie pod żabką stanie na zakazie.