  • Data: 2013-01-18 12:29:49
    Temat: Re: Trasa Wrocław - północno-zachodni skraj Austrii
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości
    >Gugiel sugeruje trasę dookoła Czech, przez Niemcy, jakieś 790 km.
    >Druga trasa : Zgorzelec, Liberec, Praga, ma jakieś 620 km. Nigdy nie
    >zapuszczałem się w tamte rejony, czy nadkładanie aż tak drogi ma
    >jakieś uzasadnienie? Na czasie podróży mi specjalnie nie zależy,

    Ma. Przez Czechy jedzie sie wolno, choc tu duzo autostrad, na
    autostrady trzeba winietke kupic, czas na ten zakup tez zmarnowac ...
    Niemcy maja pare zalet.

    Przy czym z Wroclawia do Pragi daje sie dojechac na trzy sposoby, i
    wcale nie przez Zgorzelec,
    tylko przez Kudowe, Lubawke lub Jakuszyce.
    No, jest tych sposobow wiecej, ale inne gorsze.
    O tej porze roku ... raczej przez Kudowe. Chyba ze lubisz serpentynki
    w sniegu :-)

    >bardziej na małej upierdliwości i w miarę płynnej jeździe.

    No to raczej przez Niemcy. Ale nie wiem gdzie dokladnie jedziesz ...
    zawsze mozna w jedna tak, a w druga inaczej :-)

    J.