  • Data: 2012-03-28 21:49:01
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 21:30:30 +0200, atm napisał(a):

    > No to oswiec nas swoja madroscia uprzedzajac wczesniej zebysmy zdarzyli
    > zalozyc okulary przeciwsloneczne. Zakladam, ze Outlook za pare zlotych
    > jest wersja komercyjna, nie brana na studenta? Tylko taka bylaby dla
    > mnie sensowna.

    Ale po co miałbym to robić po raz kolejny? Robiłem to już tyle razy i zero
    efektu...

    Ostatni raz:
    Do roku 2005-2006 wszystkie telefony oraz PDA z Pocket PC, Windows Mobile,
    Windows Smartphone, Windows Mobile for Smartphone miały w komplecie
    pełnego, licencjonowanego Outlooka 2002, który doskonale wystarcza do
    zarządzania kontaktami i kalendarzem. Pozwala edytowac, poprawiać itp.
    wszystkie kontakty.

    Setki, tysiące licencji leży gdzies upchane w szafkach po firmach i u
    ludzi. Sam mam z 6 licencji. Wystarczy się wykazać - popytać znajomych,
    znajomych znajomych itp. Obiecać flaszkę za znalezisko.
    Często można znależć za 50-100 zł stare telefony na allegro, nawet
    uszkodzone. Trzeba tylko dopytać się sprzedającego, czy ma pudełko i płytki
    CD. Sticker licencyjny jest na kopercie CD.
    http://i60.servimg.com/u/f60/15/40/28/77/foto0011.jp
    taki zestaw jak na fotce w zupełności wystarczy do udokumentowania
    legalności - na fakturze ZAWSZE był telefon albo PDA, NIKT nie bawił się w
    wyszczególnianie zasilacza, kabla usb czy też płytki CD, więc nie da się
    sprawdzić faktury.

    Wystarczy popytać w swojej firmie, rodziny - ktos się zajmował zakupem
    telefonów, czy nie ma gdzieś pudełek ze starych telefonów. Kupić flaszkę
    albo bukiet (w zależności od osoby która tym zarządza w firmie).

    Jak ktoś już ma tak wielkiego pecha, że nikt w jego otoczenia nie jest w
    stanie znaleźć - szukać na allegro, dać ogłoszenie na gumtree, że kupi się
    za 50 zł pozostałości z telefonu albo palmtopa. Może ogłoszenie na pdaclub
    czy w innym miejscu - wystarczy nie być śmierdzącym leniem, ruszyć dupę i
    wykazać się odrobiną inwencji.

    PS. Numer licencyjny działa na dowolnego outlooka - wystarczy znaleźć
    choćby piracką instalkę, byle tylko nie crackowaną. Zresztą nie było takiej
    potrzeby, Office 2002 przyjmował dowolny numer, office 2003 dowolny z
    pasującą sumą kontrolną. Dopiero od wersji 2007 wprowadzono aktywację.
    Więc jeżeli znajdziemy płytkę z np. niemieckim outlookiem, to zainstalować
    polskiego, uzywając tylko klucza ze stickera. Wciąż będzie legalny - sztuka
    jest sztuka.

    PPS. Oczywiście w razie zakupu sprawdzić co jest w komplecie. W okolicach
    roku 2006 zaczęto zamiast pełnego Outlooka 2002 dawać triala Outlooka 2007.
    Pytać sprzedającego która wersja jest na stickerze, jeżeli 2007 to na pewno
    trial. Jeżeli 2002 to na pewno pełna wersia.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł