  • Data: 2012-03-29 01:07:17
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:44:22 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Mój sposób nie zmienia niczego. Od tego bozia dała mózg, żeby go używać.
    > Jeżeli w Outlooku zamiast pl-literek lądują krzaki, to znaczy, że program
    > komunikacyjny coś spieprzył. Ctrl+A, Del i zrobić od nowa, tym razem
    > lepiej.

    Ale za drugim razem znow laduja krzaki. Wiec trzeba kolejny raz, i moze
    jeszcze kolejny. A wczesniej trzeba sie dowiedziec co zrobic zeby po Ctrl+A
    i Del nie stracic wszystkich kontaktow w telefonie, co mnie wlasnie dzis
    spotkalo :-)

    > Przy okazji Outlook pozwala łatwo posprzątać bałagan, który większość ludzi
    > ma w kontaktach - imię i nazwisko w odwrotnych polach, błędy, niekompletne
    > dane. W Outlooku to się edytuje łatwo i przyjemnie.

    A jak ? Bo jakos mi sie nie rzucila taka opcja w oczy. Ale to 2010, tam sie
    nic nei rzuca w oczy :-(

    Ale ciagle ma eksport i import do Excela i CSV :-)

    > Ma tylko jedną wadę - fotki mają bardzo mały rozmiar, w niekórych
    > telefonach starczają tylko na miniaturki zamiast na cały ekran.
    > Przynajmniej w wersji 2003, może w nowszych coś zmienili.

    Nazwijmy rzecz po imieniu - pierdoli fotki przy imporcie. I nic nie mozna
    na to poradzic, taki super program :-)

    J.