  • Data: 2012-03-29 21:34:59
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 29 Mar 2012 09:29:32 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > Znów problemy z łącznikiem

    Nie z lacznikiem, tylko z roznymi opcjami. Z ich rozlozeniem i ukryciem.
    Z jasnoscia wspoldzialania. Z jeb* kreatorami i "inteligentnym"
    oprogramowaniem, ktore nigdy nie wiadomo co zrobi. Z tym ze jest
    "synchronizacja", a nie wyrazne kopiowanie - co, jak i w ktora strone.
    No i z Godlem, ktory twierdzi ze to zadanie na 5 minut :-) A ja juz
    spedzilem ze 2 godziny, jeszcze pare testowych transferow i bede mogl
    podrecznik pisac jak to robic.

    > normalnie, dwuklikiem na kontakt

    No i co to ma dac ? bo to kontakt otwiera, i gdzie tu jakis porzadek
    widzisz ?
    Juz nie mowiac o uporzadkowaniu tysiaca kontaktow.

    J.