  • Data: 2012-03-29 00:44:22
    Temat: Re: Transfer kontaktów
    Od: Waldek Godel <n...@y...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Mar 2012 23:51:08 +0200, J.F. napisał(a):

    > latwe w obsludze ... zalezy co, jak trzeba np poprawic polskie literki w
    > tysiacu kontaktow, bo je twoj rekomendowany sposob sp*, to moze byc cakiem
    > latwo. Albo np zamienic numer stacjonarny z komorkowym, bo jakos nie
    > zadzialalo. Tylko juz trzeba excela, albo innego openoffice.

    Mój sposób nie zmienia niczego. Od tego bozia dała mózg, żeby go używać.
    Jeżeli w Outlooku zamiast pl-literek lądują krzaki, to znaczy, że program
    komunikacyjny coś spieprzył. Ctrl+A, Del i zrobić od nowa, tym razem
    lepiej.
    Przy okazji Outlook pozwala łatwo posprzątać bałagan, który większość ludzi
    ma w kontaktach - imię i nazwisko w odwrotnych polach, błędy, niekompletne
    dane. W Outlooku to się edytuje łatwo i przyjemnie.
    Ma tylko jedną wadę - fotki mają bardzo mały rozmiar, w niekórych
    telefonach starczają tylko na miniaturki zamiast na cały ekran.
    Przynajmniej w wersji 2003, może w nowszych coś zmienili.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Mnie wisi jako akcjonariusza gdzie apple zarabia. Wazne zeby byla