  • Data: 2010-05-05 20:04:18
    Temat: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:hrs6lq$re2$1@inews.gazeta.pl...

    > 50% szans na to.
    > :-)

    Wow !!!
    Fajna logika. To wg Ciebie wyskakując z samolotu bez spadochronu także mamy
    50% szansy na przeżycie, bo abo zginiemy, albo przeżjemy ? :D
    Wczoraj akurat na ten temat rozmawiałem z córką, która wymyśliła, że ma 50%
    szansy wygrania w totolotka, no bo albo wygra, albo nie :D
    Tylko, że jej wolno się mylić, bo ona dopiero pierwszy rok w gimnazjum :) No
    chyba, że Ty także ? :D

    > Ja niczego takiego nie twierdzę, bo piszę o czym innym...

    No tak. Zapewne to ja napisałem "Prędkość jednego auta, prędkość drugiego,
    moment zderzenia, jest suma".
    Jeszcze raz powtarzam, że przy zderzeniu dwóch aut moment zderzenia nie jest
    sumą obydwu prędkości. Dla każdego z tych aut jest to ok. połowa tej sumy
    lub wręcz nawet dużo mniej jeżeli uderzenie nie będzie dokładnie centralne.
    Dla którego samochodu mniej, a dla którego więcej zalezy przede wszystkim od
    mas samochodów oraz ich podatności na pochłanianie energii. Tak więc cały
    czas piszę o jednym, że Twoje twierdzenie o sumowaniu prędkości jest
    nieprawdziwe, a Ty z uporem maniaka twierdzisz, że piszesz o czymś innym.
    Nie piszesz o czymś innym tylko piszesz o sumowaniu prędkości, a tylko
    wykręcasz się twierdzeniem, że piszesz o czymś innym :)